Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Tweede cx500 gekocht

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 april 2013 19:36 
Van middag in Schagen een cx500 gekocht, met wat probleempjes. Maar die zijn denk ik snel opgelost.
Motorloop stationair goed, trekt tot 3500 a 4000 toeren goed door maar dan word het een oud vijf en gaat vreselijk stinken naar benzine.
Dit deed ie voor de winterstop niet volgens de eigenaar, karb probleemje dus. Maar ik heb nog een goed settje liggen dus even ruilen, dan gaat ie wel weer.
wat weer wel leuk is dat er een boel onderdelen bij zaten en ook een radiator die ik zoek Moet wel even kijken of ie niet lek is, maar ziet er nog goed uit
Het is wel te zien dat er een amateur met weinig oog voor detail heeft aan zitten prutsen, tank zat los, buddy zit ook overal vreemde bouten en ringen gebruikt. Maar dat is dus weer een opknapklusje, voorlopig word ie als bij motor gebruikt dan kan de opgeknapte cx op de camper blijven staan.

Grt Petercxje
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 april 2013 21:39 
loop je sproeiers eens na, volgens mij zitten die verkeerd om.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 14 april 2013 13:06 
Kijk maar uit. Het begint met twee en voor je het weet heb je een schuur vol

Veel plezier ermee.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Teto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 april 2013 17:12 
Of een tuin vol
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 april 2013 19:23 
't begin is heel leuk, maar 't eind is zomaar zoek. Daar kom je achter als je ruimte tekort krijgt.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 april 2013 20:39 | Aangepast door: sieds 
JA

Opgeteld staan er 7 motoren
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 april 2013 20:46 
Ik snap helemaal wat jullie bedoelen Maar daar steekt mn meisje wel een stokje voor
Maar voorlopig even niets aan doen buiten de carb wisseling dan, wel als dagelijks vervoer gebruiken om parkeer kosten te voorkomen

Schrijver Hansv

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 14 april 2013 21:57 
Het is een vreselijke toestand.......

Heb je een CX, gewoon, voor de lol, komt er zomaar, ineens, een tweede bij, en zoals hierboven al aangegeven..... voor je het weet.....

Veel plezier met je aanwinst......

Harmony,
Hans.
( ervarings deskundige )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver borisz
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 april 2013 22:38 
Precies,
Zo ist bij mij ook begonnen. November de eerste gekocht en nu al 3 in mijn bezit.

Borisz
Wie later remt is langer snel!

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 april 2013 00:58 
ja peter, duurt een paar jaar, maar meestal sluipt 't vol...

Groetjes werner (oprit met partytent 8x4 ook vol)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 april 2013 19:17 
Vandaag eens gekeken wat het probleem van de carb's was van cx2 Wat bleek.... een choke klep open en een dicht
Dus dat ie dat deet na de winter geloof ik niet, dat heeft er al langer in gezeten. Het mee neem lepeltje van de tweede carb, was over de nok heen geschoten (of gemonteerd), tja dan gaat ie rottig lopen, benzine zuipen en geen kracht. Hersteld en nu rijd ie als een tijger.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tweede cx500 gekocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven