Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

onderdelendag

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 april 2013 17:42 
Ben benieuwd hoe de onderdelendag was. Het weer was mooi dus daar heeft het niet aan gelegen. Had graag gekomen maar na de storm van afgelopen donderdag is mijn motor om gewaaid en zo dusdanig beschadigd dat rijden uitgesloten is.

Greetzzz Globentr(pj)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 21 april 2013 18:12 
het was geweldig, weer veel vrienden gezien, heerlijk bij gepraat en super genoten.

Iedereen weer dank je wel voor de gezellige dag

gr chantal (die het gered heeft om heen en terug te rijden op de motor)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 april 2013 18:13 
pjotter,

beterschap met je motor (welke?) het was weer gezellig druk op de onderdelenbeurs, wij waren op de motor. heb nog mooie carberateurs gescoord, een uitlaat 2in1 van toto, en kuipwillem heeft me een cx500E voorwiel beloofd (nu de rest nog) 2 sleutelhangers gehad en een heupflesje voor aan de motor te hangen...

groetjes werner (nu 1st motorbroek uit)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 april 2013 19:58 
Voor de eerste keer op de onderdelendag. Was super gezellig. Met veel mensen kennis gemaakt en veel kennis opgestoken. Bijna alles wat ik zocht voor mijn CX500 gevonden. (Jammer niet het juiste hitteschildje gevonden) (Nog iemand blij gemaakt met mijn gewonnen prijs (een voetbalspel). De spullen gingen maar net mee op de motor. Was Top Gr...Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2025)

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 april 2013 20:10 | Aangepast door: pjotter 
@werner.

CX is in de storm om gegaan. aardig wat schade, zo ook mijn gashandel kapot en remhandel gebroken. En dit maakt dat rijden dan niet meer mogelijk is.

Globentr(pj)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 april 2013 20:26 
Iedereen die onderdelen verkocht, hartelijk dank voor jullie inzet, zonder verkopers geen onderdelenbeurs.
Dit jaar zo,n 10 aanbieders van delen.
Met de loterij telde ik 42 bezoekers, door de dag heen zijn er zo n 60 bezoekers geweest wat maakte, dat de onderdelen beurs tot een gezellig samenzijn was van bekende, maar ook nieuwe gezichten.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 april 2013 21:18 
Ook ik was voor het eerst op de onderdelenbeurs.
Nooit iets nodig gehad en vanuit Noorden toch wel ver weg.
Maar omdat ik zaterdag al bij Henk was, ben ik maar gebleven en zondag samen met TheoJ naar Veghel.
En dan kom ik toch thuis met lampjes, klokken, voetensteunen en 4 accu's van Luc.

Een bijzonder leuke dag.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 21 april 2013 22:26 
Wat zal ik zeggen? In tegenstelling tot sommige voorgaande edities van dit gebeuren was het druk met aanbieders, maar helaas niet zo druk met kopers.
Toch een stel extra dikke handvatten kunnen scoren, en een teller-rek voor de "Reservist". Diverse zaken voor kleine prijsjes van de hand gedaan, en dat was het dan.
Dag met een kleine winst afgesloten.

Harmony,
Hans.
( de echte winst zat in de diverse gesprekken en contacten met Dutch CX-ers )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 21 april 2013 23:36 | Aangepast door: coenox 
Wij hebben een top dag gehad!

Hierbij nog een foto-impressie: foto's onderdelenbeurs

Coen en mede namens Lieke natuurlijk
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jakob

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 april 2013 23:38 
Voor de 2de keer geweest, was gezellig druk, en veel koopwaar. Ook veel bekenden en onbekenden gezien. Was om 19.30 uur weer thuis, na 2 dagen van huis.
De cx e voor het eerst dit jaar de sporen gegeven, 707 km. Incl TTT, gemiddeld verbruik 1 : 22,
Goh, wat rijdt dat toch mooi zo'n cx !

Gr. Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Jaap43

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 april 2013 11:42 | Aangepast door: Jaap43 
Als voormalig CX-bezitter ook eens wezen kijken. Dit omdat de CX door zijn onconventionele bouw nog steeds mijn interesse heeft.

Heb nu een cardan-aangedreven luchtgekoelde 2-cylinder met "hangtieten".

Verder veel mooie en minder mooie exemplaren gezien.

Verder de organisatie bedankt voor de de ontvangst, de warme worsten(?)-broodjes en de koffie.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 22 april 2013 16:38 
Het was ook voor mij een gezellige dag tot dat ik er achter kwam dat er een schroef in mijn achterband zat!! Na de band opgepompt te hebben in de werkplaats bij Theo en de band een half uurtje later nog gemeten te hebben ben ik toch met schroef er nog in naar huis gereden. 2x onderweg een benzine station aan gedaan en tot 3,2 bar opgepompt. Zo ben ik veilig in Welsum aan gekomen. Daar heb ik de ANWB laten komen die er een prop in gedrukt heeft. Prima tijdelijke oplossing!

Iedereen bedankt voor het meedenken en tot ziens!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Teto

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 22 april 2013 17:56 
Je zult maar 2 van die mooi klokken gescoord hebben.
Hangen ze al mooi in je slaapkamer Coen ?
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 22 april 2013 18:30 
Ja het was heel gezellig .Veel onderdelen verkocht ,maar ja die witte tank he die gaat steeds weer mee naar huis maar eens heeft iemand hem nodig .Gr Wim.

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 22 april 2013 19:17 
undefined:
Wij hebben een top dag gehad!

Hierbij nog een foto-impressie: foto's onderdelenbeurs

Coen en mede namens Lieke natuurlijk

Jeempie zie ik op foto 2 de beugel liggen die ik zoek, het is de beugel die aan de achterkant van het zadel zit. Is ie misschien nog te koop??
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 onderdelendag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven