Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Wegenbelasting voor de CX?

 
 
Pagina  Pagina 6 van 6:  « Vorige  1  2  3  4  5  6

Schrijver beinhart

Bestuur 
#76 | Geplaatst: 15 dec. 2013 21:26 
Ach vroeger toen hadden ze nog geen drempels maar kuilen?

ik heb vroeger ook een jongere motor gehad, zo'n bakfiets model een gl1500. Daar mocht ikvoor een heel jaar betalen dan hoefde ik maar een half jaar te bbetalen.
Toen kreeg ik opeens een brief dat ik een deel korting kreeg, dus mocht ik meer gaan betalen...

conclusie we zullen altijd meer gaan betalen, nooit minder!

groetjes werner (al mijn cx'en zijn te koop, tot ik er nogmaar 1 heb en die hou ik)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#77 | Geplaatst: 18 dec. 2013 13:28 
Senaat akkoord

Op 18 december 2014 ging ook de Eerste kamer akkoord met Belastingplan 2014, waardoor de vrijstellingsleeftijd definitief naar 40 jaar gaat. Wat ons betreft heeft de Eerste Kamer haar controlerende taak niet goed uitgevoerd, men had nooit akkoord mogen gaan met deze maatregel.

Naar de rechter!

Politiek mag onze rol dan uitgespeeld zijn, juridisch niet! Stichting Autobelangen is voornemens de Staat voor de rechter te dagen.

Wordt dus nog vervolgd maar zal nu een langdurige zaak worden.

Conclusie: kwart wegenbelasting betalen !!
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#78 | Geplaatst: 21 dec. 2013 13:05 | Aangepast door: Luclubberts 
Het probleem zit hem m.i. nog niet eens zozeer in het feit dat je een kwart ( +/- 28 euro per jaar ) moet betalen, want laten we eerlijk zijn, de meeste rijden toch de winter niet door. Het probleem zit hem meer in het feit dat je ze nu iets hebt gegeven dat ze weer jaarlijks kunnen verhogen. Gaat het bedrag niet omhoog dan het percentage wel.

De APK voor motoren gaat voorlopig niet door, althans zo lijkt het, en ook niet na 2022 indien lidstaten; "andere verkeersveiligheidsmaatregelen hebben genomen". Ja natuurlijk geloven jullie nog in sprookjes. Je kunt natuurlijk zeggen, dat tegen die tijd je waarschijnlijk meer bezig bent met de vraag hoe je je rollator op je motor krijgt.
Maar je kunt er ook iets tegen proberen te doen, kies je ervoor om NIETS te doen, jouw keuze, maar ga dan ook niet van te toren lopen schreeuwen dat het allemaal niet klopt als er iets ten nadele van je wordt ingevoerd. Houd je dan ook stil.

Maar bedenk wel dat de eenvoudigste manier om genomen te worden is, te bukken en te ontspannen, en daar hoef je echt geen Onno Hoes voor te heten.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver sieds

Forum Lid 
#79 | Geplaatst: 3 jan. 2014 09:55 | Aangepast door: sieds 
Het gevolg:

2013, het jaar van de exodus van oldtimers, oldtimerbedrijven failliet

aldus het FD
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#80 | Geplaatst: 3 jan. 2014 11:19 
Het gevolg daarvan zal zijn: lagere opbrengsten MRB en een verhoging van dezelfde MRB om het ontstane gat in de begroting te dichten.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Pagina  Pagina 6 van 6:  « Vorige  1  2  3  4  5  6 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wegenbelasting voor de CX?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven