Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

50's CX omgevallen..... in de garage!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 april 2013 09:29 
Gisteren avond na de Veluwse Stamtafel heb ik de GL650 blijkbaar zo dicht achter de 50's CX gezet dat vanmorgen bij het van de bok halen de GL de 50's van de jiffy heeft af geduwd!! Het zag er niet uit!! maar de schrik bleek erger dan de schade want als ik het goed bekeken heb is alleen mijn linker bumm spiegel kapot. de rest hebben de stepjes en de valbeugel opgevangen.

Groet Erik. ( Zou de garage toch nog te vol staan?? )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 april 2013 09:34 
Oeff... balen
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 26 april 2013 10:06 | Aangepast door: Hansv 
Da's schrikken jongen!. Gelukkig valt de schade mee, maar oi, oi, oi, het had zoveel slechter kunnen aflopen.

Hoezo garage te vol......

Harmony,
Hans.
( heeft geen garage, dus die kan ook niet te vol staat )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 april 2013 10:13 
erik,

gelukkig valt de schade mee, maar je garage te vol? eerder te leeg zou ik zeggen, want als ie voller had gestaan was er geen plaats geweest om te gaan liggen...

groetjes werner (ook geen garage, wel een patrytent)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 april 2013 11:38 
Pech Erik, gelukkig niet al te veel schade.
Groet, theoj

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 april 2013 12:29 
Dikke pech Erik, maar in feite maar weinig schade, je hebt geluk gehad zeg maar, ook al klinkt dat een beetje raar als je schade hebt. Ik heb hetzelfde gehad. Bij een tankstation de zijstandaard niet goed uitgeklapt en daar lag ik. Richtingaanwijzer, spiegel en scherm kapot. Deuk in de tank en in mijn ego

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 april 2013 13:50 
Oei das balen...... ken het gevoel.
mijne is vorrige week omgewaaid. (heb ook geen garage) en wel knap wat schade.

Greetzzz Globentr(pj)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 50's CX omgevallen..... in de garage!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven