Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Probeer dit niet met je CX !

 
Schrijver rupert
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 dec. 2003 17:56 | Aangepast door: rupert 

Schrijver Roadkill
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 dec. 2003 18:44 
hilarisch!!!!!! (niet dat je met je cx/gl uberhaupt van de grond komt:))

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 dec. 2003 22:13 
Rupert,

ik krijg alleen de index html pagina van deze site...ik neem aan dat je naar een specifiek plaatje/video wil verwijzen?
Wil je nog even een goede link maken, want ik wil ook lachen!
Groetjes
Ray ( die niet zoveel te lachen heeft momenteel)

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 1 dec. 2003 23:24 | Aangepast door: MAST 
Hallo Ray,
Vervang "index.htm" voor het volgende: ot2/ot7863.mpg.
Succes, Marcel ('t is een filmpje trouwens)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver rupert
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 dec. 2003 17:04 
Sorry, ik kan het ook niet meer zien.
Twas toch leuk . . .
PS : waarom kan je niet zoveel meer lachen Ray ?

Schrijver Roadkill
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 dec. 2003 17:36 | Aangepast door: Roadkill 

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 2 dec. 2003 22:28 
Nou laa maar waaien, is niet te doen met een modempie, duurt me te lang. Tja, langzame motor, langzame PC...:-)
Ach Rupert , het leven is zwaar. Vertel ik je de volgende keer wel bij een pinteke of wat...
Groeten,
Ray (die zijn CX met 110 wel van de grond kreeg bij een hele fijne spoorwegoverang bij Groesbeek..)

Schrijver Roadkill
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 dec. 2003 22:53 
Dude, heb je je cx gewoon wel in de lucht gekregen????? Da's vast niet goed afgelopen.........(wel erop blijven zitten, of tegen de vlakte?)

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 dec. 2003 23:24 
Ja, dude, twee wieltjes van de grond. Die spoorwegovergang is een soort lanceerplaats, nogal stijl. Als je dus hard genoeg gaat vlieg je een metertje of tien. Ging niet heel hoog, maar wel ver dus. En 't ging perongeluk, dat wel. En ik trok op het laatste moment het voorwiel iets op zodat het achterwiel eerst landde en daarna het voorwiel. Flinke klap, dat wel, en wat geschud in de voorvork en het stuur.....Toch maar even gestopt, alles gechecked, een sjekkie gerookt en gewacht totdat m'n hartslag weer van 250 naar 120 was gedaald. Rijd er sindsdien heel rustig en met eerbied overheen. Er zijn echter wel lokale helden op motoren en in autos die daar regelmatig Evil Knievel spelen...
Groeten,
Ray (die nu weet dat 80 nog net gaat.)

Schrijver Roadkill
Gast 
#10 | Geplaatst: 3 dec. 2003 23:51 
respect dat je er niet afgedonderd bent! Ik ben wel eens 'te hard' over een drempel gevlogen, om de klap op te vangen gaan staan op mijn zelfgemaakte forwardcontrols, die kon ik na de landing dus fijn opnieuw gaan maken, maar dan met een kleine ontwerpwijziging ;>

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 juni 2004 10:53 
Leg dat maar eens aan de verzekering uit...
"Ja, het tussenschot is helemaal beschadigd omdat er een motor tegenaan gedonderd is..."
Rookworst zonder R is ook worst!

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Probeer dit niet met je CX !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven