Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

iedereen save en droog thuis gekomen uit winterswijk

 
Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 juli 2013 18:30 
Nou mensen, allen een voorspoedige reis gehad, ik stond in winterswijk al in een file, een paar snelle knullen met een auto in de sloot oid, dan zie je toch weer die dorpse noaberschap wat gelijk elkander helpt, een tractor blokkeert de weg en trekt hen eruit de politie kan binnen blijven en dat scheelt ze eventueel proces verbaal ennnn toen stopte het met regenen, altijd proberen het positieve ervan te zien, dus niet doorweekt thuis gekomen en jullie?

groet mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 juli 2013 19:22 
Via Duitsland naar Enschede en toen werd het steeds natter.
In Enschede even bij familie koffie gedronken en toen droog thuis.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 26 juli 2013 19:48 
wij zijn net thuis, hebben het droog gehouden, maarja ik zat in de auto dus voor mij maakte het niet zoveel uit.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juli 2013 20:03 
Vanmiddag verder een droge terug reis gehad behalve dan de sjaal die ondergetekende tijdens de onweersbui op de motor had laten hangen.

Al met al een enerverende dag zowel fysiek als emotioneel dus ik ben volledig gesloopt.

Vroeg naar bed en morgen weer een nieuwe dag.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 juli 2013 20:31 
heerlijk Wouter.....waar was je toen de regenbuien eruit knalden drolllll, dat gesloopte kan ik me voorstellen, afgelopen nacht had ik ook totaal niet geslapen en nu gelijk om 16.15 uur een uurtje helemaal v.d.wereld geweest op de bank, desondanks vroeg plat.
Sieds jaaa jij reed met de regen mee naar het noorden, gek die buienradar laat het altijd vanuit het zuidwesten oid komen en gaat dan naar het noorden arme jij.
Uiteraard Chantal (je krijgt je peuken terug ca 17 de), richting zuiden is het altijd goed vertoefen, het zonnige zuiden is en blijft het zonnige zuiden . home sweet home wat jij.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 juli 2013 22:10 
Ik ben in wornitz. De hele weg droog gehouden behalve van het zweten. Druk op de weg met files en werkzaamheden. Heeft ander half uur langer geduurd.
Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 iedereen save en droog thuis gekomen uit winterswijk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven