Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

ben op zoek naar speciaale maschiene

 
Schrijver fomoco
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 dec. 2003 19:47 
Sorry dat ik dit op het forum zet maar ben naarstig op zoek naar een SUN distributor tester voor een deftige prijs. Voor de mensen die het toestel niet kennen, hier een link. http://www.angelfire.com/oh/ohiodeal/automotive/sunpdt5d.html.
Dit is een grijze versie maar je hebt ze ook in het rood en nog uitgebreider van vorm.
Bedankt op voorhand en sorry voor het off topic zijn.

Schrijver fomoco
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 dec. 2003 19:51 
de link werkt niet naar behoren. Jammer, zal er nog een opzetten die hopelijk wel werkt. http://members.tripod.com/~mini_digest/sun.htm

Schrijver fomoco
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 dec. 2003 19:55 
ja mannen, die werkt precies ook niet naar behoren. Als je een fotooke van deze maschien wil, mail me dan eventjes op ranchero@skynet.be
Bedankt hé

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 6 dec. 2003 22:13 
Hallo, probeer het eens via deze weg; link naar angelfire , kijk dan in de linker kolom bij "automotive" en daar staat de "sun distributor tester".
Ik heb zoiets nog nooit gezien, maar misschien bij een militaire dump?
Succes, Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 6 dec. 2003 22:21 | Aangepast door: MAST 
Hier nog een link naar de makers van jou "speciaale maschiene" de Sun corporation"in Amerika;SUN
(Ze zijn overgenomen door "snap-on tools", bij garagisten en sleutelaars welbekend.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver fomoco
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 dec. 2003 20:09 
Hey, bedankt voor de vele reacties tot nu toe. Ik ben eigenlijk op zoek naar zulk een toestel. De sites van SUN kende ik al en op Ebay staan er ook geregeld een paar maar die moeten hier toch ook nog te vinden zijn denk ik zo? Dus als iemand er eentje weet staan, graag een mailtje. Nogmaals bedankt voor de reacties
Frank

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ben op zoek naar speciaale maschiene

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Andre Post, MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven