Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Dit zie je ook niet vaak....

 
Schrijver Rense
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 sept. 2013 23:01 | Aangepast door: Rense 
Op de campus van de Universiteit van Tilburg:
2x Custom cx

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 sept. 2013 23:33 | Aangepast door: Hansv 
Tja, een tweeling.

Dezelfde kleur, hetzelfde zadel, hetzelfde V-twin blok. En zelfd dezelfde valbeugels.

Maar toch wel een beetje anders. Tassen in plaats van een koffer rek, en nog wat kleine verschillen, dacht ik zo.

Harmony,
Hans.
( het lijkt hetzelfde, het doet hetzelfde, maar is het wel hetzelfde ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 sept. 2013 00:46 
link doet het wel, afbeeldingen 37 kb en gif bestand maken en dan plaatsen.
Hier balen vanavond, mijn 3de- 23 jrg zoon ligt in het zh in Enschede klaplong, zie het voor je; voetbalt wierden in glanerbrug, hij krijgt bal in zijn zij, kan niet ademen en verging v/d pijn, geen 112 bellen die met 5 min er is en hem gelijk prikken zodat vacuum eraf gaat, nee slepen ze hem in de auto, 30 min later in zh en net op tijd (arts stond perplext nog nooit zo dom eerder meegemaakt), long drukte al helemaal tegen zijn hart aan, dus hoppa naald erin en ppfff lucht vloog eruit, toen de zij een stukje open gesneden en slang erin, 3 dgn moet dit zo blijven, zuurstof erbij, als je kind (ook al is hij 23 jr) iets krijgt is zooo erg, vooral als je 4 uur later pas verneemt en dan nog 1 uur moet karren, je wilt hem toch gelijk bijstaan en al je liefde geven en knuffelen.
Gelukkig is hij nu in goede handen, zijn mobiele kwam vanavond en hij had 98 berichtjes van vrienden, wierden is echt een dorp dus iedereen hoort dit gelijk, dus hij vermaakt zich wel en de zuurstof was er al af, dus mijn schat Tom mag stoppen met roken, het eerste wat hij zei: mam dat nooit, een drol is het.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 sept. 2013 11:18 
Zo zie je maar dat slimme mensen voor een CX kiezen


Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 sept. 2013 11:23 
En Mai goed om te lezen dat het weer goed gaat met je zoon.
Dat was wel even schrikken denk ik.

Groetjes en beterschap

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 sept. 2013 14:28 
Dankkkkk Arnold, jaa heel erg schrikken en hoor net dat hij nu van de ic naar trauma afdeling gaat dat is al beter en save idee dat die pomp (waterslot genaamd/vacuumtrekding) er 3 dgn. aan blijft, hij had verdorie een hartaanval kunnen krijgen doordat het zo lang duurde en zijn hart al in de verdrukking kwam door de long, ach ja zo leren ze weer, gelijk 112 bellen.
Erg he...je kunt het beter zelf krijgen dan 1 van je kinderen, oma zit hier met stomme borstpijn en moet nog inwendig rustig worden .
Morgen op de motor naar hem in Enschede.

dank en een fijne dag.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dit zie je ook niet vaak....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven