Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Rode CX500 ZH-85-66 ?

 
Schrijver Roelof

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 nov. 2013 17:15 | Aangepast door: Roelof 
Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje onder de radar geweest. Na het zien van een aantal foto's vroeg ik me af wat er van m'n rode CX500 is geworden. Destijds heb ik 'm verkocht aan de Veurzitter Coen, daarna heb ik niets meer vernomen. Het was een zeer prettig presterend exemplaar .

Groeten,

Roelof Veldhuis.



Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 24 nov. 2013 19:07 | Aangepast door: coenox 
Toen ik mijn 'Ouwe Rooie` weer aan de praat had, heb ik het 'Jonge Ding' weer verkocht. Het was wel een heerlijk rijdende fiets, De koper was Gerard Leenders. Hij had op later leeftijd - toen pas geleden - zijn rijbewijs gehaald. Hij zou me nog iets laten weten, maar ik heb eigenlijk nooit meer iets gehoord. Laatste tenaamstelling was 26 oktober 2005. Dat betekent volgens mij dat hij nog steeds in bezit van Gerard is.

Ik weet ook nog dat hij programmamaker bij de radio is: http://www.linkedin.com/pub/gerard-leenders/b/ab3/7
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 dec. 2013 23:29 
Check, dank je wel Coen! Kwam aan de gang doordat een kennis mij een CX500 te koop aanbood. Wat denk je: moet ik dit doen ?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Rode CX500 ZH-85-66 ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven