Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Het belang van goede motorkleding.

 
Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 dec. 2013 21:15 
ROAD RASH

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 dec. 2013 22:31 
Goed om weer even met de neus op de feiten te worden gedrukt.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 18 dec. 2013 07:23 
valt me tegen luc,

ik dacht (jou kennende) dat er een mooi filmpje kwam met een hoop idioten die in t-shirtje en korte broek op de motor flink onderuit gaan, maar dit is veel te veel engelse tekst op de vroege morge...

groetjes werner (zowiezo altijd het pakkie aan)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 dec. 2013 08:08 
Ach Werner dat is toch geen probleem. ! Dan lees je het gewoon vanavond.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 18 dec. 2013 12:38 
Misschien even een waarschuwing vooraf: de foto's kunnen door sommigen als schokkend worden ervaren. Ik vind vooral de combi van een leuke jonge meid en deze vorm van asfalteczeem schokkend. Wij hebben onze meiden altijd ingeprent beschermende kleding te dragen. Hopen dat het nooit echt van pas komt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 dec. 2013 13:05 
Heftig hoor, bbbbrrrr gelukkig dragen wij altijd onze pakken. Weer even een goede herinnering waarom
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 dec. 2013 15:12 | Aangepast door: marcobecker 
ja ik ken dat gevoel,,,,, auw,,,,
5 weken lang moest ik mijn onderbroek nog steeds los pellen van me vel. Elke dag dus. Handig als je even snel moet schijten....
Ja, elke dag auw..........

Het was in mijn geval maar 60 meter wegdek. En als ik de foto's van die dame bekijk, kwam ik er nog heeeeel goed van af.....

Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het belang van goede motorkleding.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven