Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

hacker

 
Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 jan. 2014 18:16 
Klik die engelse hacker niet aan welke hier steeds verschijnt, dit deed ik 2 weken terug per ongelijk wel.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 jan. 2014 18:35 
wat is er dan gebeurd
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 jan. 2014 18:37 
Ja dat wil ik ook wel weten
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 15 jan. 2014 18:39 | Aangepast door: MAST 
Waarschijnlijk zijn het Chinezen die deze spam erop zetten. En ja, het is niet verstandig om op de links klikken of te reageren op die spam berichten. Frans, Lieke en ik hebben er veel werk aan om die zooi te verwijderen van het forum. Als je klikt op de link, krijgen ze juist wat ze willen.
Ondanks maatregelen komen ze er toch ( handmatig) doorheen.
Ik snap de lol niet van die spammers.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 jan. 2014 20:09 
Als je er op klikt dan kan je nog maar één keer een bericht op het forum plaatsen. Daarna hoor je nooit meer iets van die persoon. Arme Mai, ze kon zo gezellig posten....
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 16 jan. 2014 12:14 
och jottum,

En dan? Ga je bij haar lang om gezellig te kletsen...

Groetjes werner (morge nog 1 vroege dienst)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 jan. 2014 12:23 
Ja, je kunt wel bij haar langs gaan maar het is maar de vraag of ze niet weggehackt is en afgevoerd naar de piratenbaai in de Caribiën. (Captain Mai Sparrow)
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver mai

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 jan. 2014 19:00 
hahaha Jotje.... de caribiën daar mogen ze me nu gelijk naar afvoeren....en de rol als Johnny Depp zijn wederhelft innemen ... lijkt me ook een super avontuur, dus ben er klaar voor, dan wel op de motoren of paarden ipv op het water bbrrr ....ik hou van vaste grond onder mijn voeten muv vliegen.

groetjes de griep hebbende, snotterende, hoestende, koorts trotserende, oorpijn hebbende, balende maar altijd optimistische en er overheen lachende moi Mai doegggggg
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 jan. 2014 20:04 | Aangepast door: Jottum 


Beterschap! Ik maakte me echt zorgen na je hackersavontuur!

Maar wat gebeurde er nu toen je er op klikte?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver mai

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 jan. 2014 14:53 | Aangepast door: mai 
ooo eueueu nu klikte ik er niet op, vorige week wel en ik wordt al steeds gehact door de één of andere gestoorde, zelfs webcam stond pas aan, maja ik heb er toch een plakkertje opzitten vanaf aankoop mrt 2009, was voor zoon mbt werk even weg uit dit landje zodat ik met hem kon praten en zien, heb naar lang zoeken en bellen de 2 knoppen gevonden welke ik in moest drukken.(was toevallig deze wk in het nieuws webcam hacken, zielige lui eigenlijk)
Nu heb ik vorige week gelijk nadat ik onder die engelse link zette: kunnen we nu niet nederlands typen dit kost teveel tijd om te lezen en ineens foetsie 2 engelse stukjes weg hier, toen gelijk iets gedaan ??? wat zoon Kris met kerst hier deed zodat die c schijf alle rommel vanaf ging duurde ruim 1 uur, nee niet defragmenteren op systeemherstel was iets onbekends, ding zit wel tig keer vast, zegt hij klik en kan ik niets meer op marktplaats kijkend of mailend, maja een ben open boek ze mogen alles lezen als ze niets beter te doen hebben en de bank doe ik niet meer hier op de mijne of digi.

sorry dus aan mij heb je ook niets, ben niet zo'n pc mens.

Groetjes Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 jan. 2014 15:07 
oja nu net weer, als ik typ in hotmail dan zoals ook soms hier en mijn familie op facebook, wordt het ineens blauw en komt er ineens de onderste helft van het scherm een scherm met honderden lettertjes, ook al zo raar, moet hem eerst wegklikken en dan wordt mijn typgedeelte weer wit.

en zo klungel ik gewoon "vandan" zoals ze op twenths zeggen.

hackers hebben een tik en die moeten ze volgen denk ik, dus een super zwak volkje.

adiosss fijn weekend.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 17 jan. 2014 15:42 
Mai, ik haal regelmatig de spam( engelse tekst waar jij het over hebt) weg. Het kan zijn dat dat op hetzelfde moment gebeurde als jij een reactie wilde plaatsen. Hoogst waarschijnlijk is er met jou pc niets aan de hand. Maar evengoed niet klikken op links in die spamberichten!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 17 jan. 2014 18:30 | Aangepast door: sieds 
Nou dat is ook toevallig Mai, heb je gisteren dat virus op mij overgebracht.
Lig ook al de hele dag op bed met griep na een nacht dat mijn maag zich 5x moest omkeren.
Dus zondag kan ik je misschien wel niet kussen
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 17 jan. 2014 19:25 
hahahahhaah gekkie, ik kus NIEMAND!!!! muv zonen en oke en familie laast toen neef met zijn vriend trouwde, soms mensen spontaan ZONDER dat daar wat bij zit, ikheb de griep van de buuf van 79 jr. ik gaf haar een kusje op haar wang zondagavond toen ik even een cadeautje op moest halen dat kun je dan niet laten vind ik, iemand die zo lief is.
Maag doet hier gelukkig niet mee, keel schuurmachine is weer weg, nu snotter verkouden en hoesten dat de longen gewoon pijn doen, maja er zijn altijd erger dingen, dus waar praten we over, wemogen leven en dit mag er gerust soms even bij komen.
BETERSCHAP SIEDSJE en kus je wederhelft niet, want dan is zij de gedupeerde. doeggggg
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 17 jan. 2014 19:27 | Aangepast door: mai 
Dank U Marcel, dat zal zo zijn geweest vorige week o.i.d. ik plaatste en jij verwijderde... goede timing beiden tegelijk, wist ik toen veul dat dit spam was, aldoende leert men.

Dank en fijn weekend, groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 hacker

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Jaime Pescador ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven