Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX sloperij

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 jan. 2004 10:30 
Wie heeft ambitie om een CX-sloperij te beginnen?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2454563123&c ategory=25632
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 jan. 2004 13:26 
Met de club aanschaffen, wellicht?

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 jan. 2004 21:53 
Hmm, lijkt me een goed plan. Gewoon 100 Euro bieden en op gaan halen met een bus(je)?
Ben nog steeds zonder werk dus heb wel tijd, maar ga dit niet alleen versjouwen! Hoever is het eigentlich naar Hannover?
Groeten
Ray (die denkt dat je het jaar maar goed kan beginnen met de nodige parts!)

Schrijver Gerrit
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 jan. 2004 00:15 
[i][/i]
Met een paar man gaan halen!

Gerrit

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 18 jan. 2004 11:38 
Laten we de biedingen even in de gaten houden. Ik denk dat we als club inderdaad wel geinteresseerd zijn. Probleem is waarschijnlijk opslagruimte voor onderdelen voor de club. Wie heeft een suggestie.

Coen
PS heb net een citroen Berlingo aangeschaft. Vervoer is dus geen probleem
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Macleesh
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 jan. 2004 22:09 
Het lijkt me prima om dit als club aan te kopen. Opslag in een (gehuurde) garagebox o.i.d.? Of tegen vergoeding bij een clublid met een landgoed en flinke schuur (haha). Als we allemaal op internet zoeken , moet er volgens mij toch wel ergens iets betaalbaars te vinden zijn. Ik wil wel meegaan en helpen deze spullen "veilig te stellen"
Henk

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 20 jan. 2004 14:04 
Of we verspreiden de onderdelen gewoon op wat adressen: de een houdt de wielen, de ander de electronica enz. enz. Dan weet je waar wat ligt.
Ik denk, gezien de foto's, dat een Berlingo niet groot genoeg is voor alle zooi die daar ligt. Ik pleit trouwens wel voor snelle actie, want anders zijn anderen ons voor?

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 jan. 2004 15:59 
Heb net nog even gekeken, het laatste bod is nu 101 Euri, dus het loopt op nu....
Coen, als jij nou eens een bod doet van 110 Euro, iemand moet het toch doen. Ik wil wel een kwart van de investering voorschieten, want meer trek ik met een uitkering niet momenteel. Wil ook wel een bus regelen (waarvan we de kosten natuurlijk ook moeten delen) Als er nou nog een paar anderen een kwart van de investering voor hun rekening nemen kunnen we spijkers met koppen slaan. Ik wil o.a. de electronicadelen wel op zolder opslaan
Kom mensen, we moeten nu wel actie ondernemen, anders is het straks weg.
Groeten,
Ray

Schrijver Macleesh
Gast 
#9 | Geplaatst: 20 jan. 2004 17:46 
Hallo clubleden,

Niet nu al gaan bieden! Dat drijft alleen de prijs maar onnodig op. Je moet er pas op het laatste moment bij zijn om je slag te kunnen slaan. De veiling loopt nog enkele dagen, dus gewoon rustig afwachten. Als er iemand is die tegen de aflooptijd een uurtje bij de computer kan blijven zitten en de gang van zaken blijven volgen, kun je succes hebben. Je mag ook een maximum bod opgeven, maar nogmaals, ik zou hier nog even mee wachten. Ik wil ook wel een deel van het geld voorschieten, zodat deze kans niet onze neus voorbij gaat.Ik heb al twee geachikte ruimtes gevonden die te huur zijn, een voor 30 en een voor 50 Euro per maand. Als we de zaak snel kunnen verdelen, hoeft het niet zo veel te kosten.
Groeten, Henk

Schrijver Macleesh
Gast 
#10 | Geplaatst: 20 jan. 2004 18:31 
Nogmaals hallo clubleden
Een andere optie is om te mailen en er zo snel mogelijk heen te gaan en daar een bod uit te brengen. Ik ken niet zo goed de regels van E-bay, maar ik stel me voor dat de verkoper de spullen waarschijnlijk niet voor de aflooptijd weg mag doen. Wie weet hier het fijne van? (zoeken we even op) Ik heb zelf al wel drie keer iets gekocht via E-bay.de en dat is heel goed gelopen, ook met verzending en betaling geen enkel probleem.
Groeten, Henk

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 20 jan. 2004 21:13 
Doe rustig aan met bieden, je zult zien dat het in de laatste uren hard gaat. Ik weet dat Theo (udent) ook geboden heeft. Als je nu gaat bieden wordt het bedrag alleen maar hoger en er kan nog 5 dagen geboden worden. Mijn ervaring is dat veel mensen wachten tot de laatste uren/minuten. Theo heeft volgens mij al een direct bod geprobeerd en dat lukte niet. Er schijnen programmaatjes te zien die het bieden voor je doen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Ho groot is die ruimte Henk, en waar ? Is misschien interessant voor opslag van onderdelen voor de club.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#12 | Geplaatst: 20 jan. 2004 22:13 
Iedere bod die geplaatst gaat worden, is binnen een minuut met 1 Euro overboden. Dus er zit een automatische bieder achter.
Op dit moment heeft bieden weinig zin.

Mvg. Geert

Schrijver terry

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 20 jan. 2004 22:21 
Bieders,
volgens mijn ervaringen is Ebay een handeltje waar je vaak bedrogen op uitkomt als er een automatisch bod wordt gedaan. Zeker als de persoon het graag wilt. De mogelijkheid bestaat nu om de bieders een mailtje te sturen en op voorhand al vragen wat ze er mee van plan zijn. Op voorhand al afspreken hangt van de verkoper af en doe je hem een leuk bod zal hij wel toehappen;met of zonder regels op Ebay. En ... ik heb nog niet geboden .. heb geen plek.
En ja ... wachten tot het laatste moment heeft het meeste zin.
Groeten
Terry

Schrijver Macleesh
Gast 
#14 | Geplaatst: 21 jan. 2004 00:41 
Hallo allemaal,

Het automatisch bieden werkt naar mijn ervaring echt wel goed. Je geeft een maximum-bedrag op, waarna de "biedmachine" er voor zorgt dat jouw bod net iets hoger komt te liggen dan dat van de tot op dat moment hoogste bieder. Als je dus hoog genoeg zit, ben jij op dat moment spekkoper. Het is niet zo dat je dan ook het maximum geboden bedrag zal moeten betalen en dat vind ik juist het mooie van het syateem. Ik weet van anderen dat je echt tot het laatste moment moet wachten om serieus te gaan bieden. Ik heb meermalen gezien dat de koop in de laatste 5 seconden wordt beslist. De kunst is om op het laatste moment nog een bod uit te brengen, terwijl de resterende tijd dan zodanig kort is, dat een ander nooit meer op tijd alles kan intikken om nog een nieuw (hoger) bod uit te brengen. Als er iemand is die dit op zich wil nemen, wil ik het systeem nog wel verder uitleggen.

Voor Coen:
De stallingsruimtes die ik gevonden heb, staan op Markplaats.nl, rubriek Auto diversen/onderdelen/ Autostalling/garage. De eneadvertentie is van 15-12-2003 van 21,35 uur. Lokatie: IJsselstein (Wout van der Horst) en de tweede van 16-12-2003 (tijd 05.41 uur) in Leerdam. Kontaktpersoon: M. de Vos. Met deze gegevens kunnen de advertenties wel gevonden worden.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 22 jan. 2004 20:34 
Ijsselstein is niet ver bij mij vandaan. Punt is op dit moment dat we als club de 600 euro per jaar nog niet op kunnen brengen. Vraag is of iemand die een auto-stalling aanbiedt dit zou willen. Is nog net even te vroeg voor ons.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX sloperij

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven