Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX sloperij

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Macleesh
Gast 
#16 | Geplaatst: 22 jan. 2004 23:26 
Hallo Coen en andere CX-ers

Vandaag heb ik met iemand gesproken uit de omgeving van Ede/Arnhem, die mij heeft aangeboden de spullen zonodig even op te slaan in een loods bij zijn schoonouders. Er is daar voldoende ruimte en ik denk dat het weinig of niets kost. (Zal ik navragen) Het is wel voor korte tijd, maar dan kunnen we misschien toch het idee van Ray volgen en de onderdelen bij enkele clubleden verspreid onderbrengen. Het is nu wel zaak om vast te gaan stellen, wat we er maximaal voor over hebben, want het moment van bieden komt dichterbij. Wees niet verbaasd als er door de momenteel hoogste bieder ook al een maximum bod is uitgebracht, dat vele malen hoger kan liggen dan de 101 Euro die nu staat. Hier kun je alleen achter komen door te gaan bieden. Nu nog niet, maar maandagavond moet er wel actie worden ondernomen. Ik zelf wil wel 100 Euro voorschieten en als we het met z'n allen doen, dan moet het toch zeker gaan lukken?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 23 jan. 2004 09:53 | Aangepast door: Floris 
Er is hier een automatisch bod uitgebracht, dat kun je zien aan de biedingsgeschiedenis. De ontknoping zal dus maandagavond plaatsvinden.

De beste biedingsstrategie is om maandagavond rond 18:55 uur een hoog bod uit te brengen. Dan heb je nog een paar minuten speling om een tweede bod (maximum bod) uit te brengen. Bepaal van tevoren wat het je waard is en bedenk dat je het in Hannover moet gaan halen (retourtje plm. 800 km).

Ik vind niet dat de club dit moet gaan kopen. We hebben ons kasgeld hard nodig voor andere zaken.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 26 jan. 2004 11:11 | Aangepast door: Floris 
Dat wordt nog lachen vanavond. Op dit moment is onze vriend Rob Davis (van de bekende Engelse CX site) met € 302 de hoogstbiedende.

Alle bieders veel succes gewenst!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver udent

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 26 jan. 2004 21:24 
Rob was de hoogste bieder.voor 376 euro is hij koper, hij had automatisch bieden ingesteld.
Ik was de tweede (theocx) met 375,- euro.Dat was echt mijn hoogste bod, en ik ben nu eigenlijk blij dat ik niet naar Hanover hoef.
Van de andere kant had ik dan in een keer een CX magazijn waar je U tegen zegt, en dat handelen met die delen( voor leden een zacht prijsje) stond me wel aan .ok volgende keer beter.
theo cx ds

Schrijver Ray
Gast 
#20 | Geplaatst: 26 jan. 2004 21:58 
Laten we uitvissen wanneer Rob de zooi op gaat halen: op de terugweg rijden we 'm klem vlak bij de boot en laden de boel over in ons busje.Kost dus niets EN we hoeven niet naar Hannover! Goed plan toch?
Groeten,
Ray (die wel eens vaker crimineel goede ideeen heeft...)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 26 jan. 2004 23:44 | Aangepast door: Floris 
Inside information: woensdagmiddag ringweg Eindhoven. Rob rijdt in een Renault 19.

Theo: troost je met de gedachte dat Rob namens 20 CX rijders geboden heeft. Ze hadden een budget van € 800. CX onderdelen schijnen in Engeland schaars en duur te zijn, vandaar dat het lonend is om ze in Duitsland te gaan halen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Guernica
Gast 
#22 | Geplaatst: 27 jan. 2004 16:40 
Onderdelensloperij - het vervolg:

Praat na de vaak natuurlijk, toch beetje jammer; € 376 voor een magazijn vol onderdelen is een peulschil, misschien heeft 'onze' club iets te weinig armslag, een bod van € 1000,00 is zowat 2,00 per lid. Misschien toch een systeem uitdokteren waarbinnen een afgevaardigde van de club op zoiets kan ingaan? € 10,00, 15,00 of 20,00 bijdrage per jaar lijkt me toch maar een kleine moeite om aan een onderdeel te geraken, wat voorradig is, en gelijk de beheerders van deze site wat armslag te geven.
Iets om over na te denken toch. De 'onbezoldigde' inzet van de webmasters blijft misschien ook niet duren.
O ja, ik heb er géén probleem mee dat 'werkzoekenden' het even gratis doen.
Toch even over denken.
Daniël

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 27 jan. 2004 23:25 
Na enige communicatie met de verkoper blijkt er twee keer zoveel te zijn dan op de foto's getoond werd. We moeten nu definitief een bus huren om het op te halen.

Wordt vervolgd.........
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 27 jan. 2004 23:33 
Wouter, gefeliciteerd met de buit. Krijg ik toch nog gelijk wat die bus betreft ...
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver udent

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 28 jan. 2004 21:30 
Hee , dikkezeug, ik heb een bus, en voor de helft van de delen haal ik alles op, en drop de anderde helft op de boot naar UK.
groeten, Theo.
theo cx ds

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 29 jan. 2004 13:54 
Theo,

Op zich een goed idee maar we hebben reeds een bus geregeld. Rob is al halverwege Hannover om het op te halen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 31 jan. 2004 15:37 
OK! Wie heeft die bus gesaboteerd? Op de laatste fase van de reis van Kent naar Telford zijn er problemen met de bus ontstaan. Rob is nu onderweg naar Bristol voor reparatie. Hopelijk valt het mee en komt hji vanavond nog thuis.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX sloperij

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven