goed lezen theo,
het gaat om colors op de rug van het hesje... en motorbendes, laatste keer dat ik keek was de cx club nog een vrienden club. waar staat anders die v voor in het logo hahaha
Quote:
Motorbendes niet welkom in Tilburg
TILBURG -
Motorbendes zijn in de gemeente Tilburg niet langer welkom in hun typerende kledingstijl. De leren jacks met achterop de naam en logo van hun club zijn per 1 mei verboden.
De Tilburgse burgemeester Peter Noordanus. Foto: ANP
Foto: ANP
Ook geldt een samenscholingsverbod voor de motorclubs. De plaatselijke verordening wordt ervoor aangepast. Dat heeft de Tilburgse burgemeester Peter Noordanus vrijdagochtend aangekondigd.
Horeca-ondernemers in de binnenstad wordt gevraagd om uit te kijken naar motorclubleden die het verbod aan hun laars lappen. Kasteleinen die meewerken met de gemeente mogen rekenen op extra bescherming. Onwelwillenden kunnen "extra controles" verwachten van gemeente en politie, belooft Noordanus in een interview met NRC.
Satudarah is met ongeveer honderd leden al anderhalf jaar aanwezig in de Brabantse stad. Dat zorgt voor soms intimiderende situaties, zegt Noordanus. "Er zijn vermoedens van intimidatie en afpersing, dat is moeilijk te bewijzen. Slachtoffers durven vaak geen aangifte te doen. Maar denk ook aan een rij wachtenden voor een club en een motorclub die de rij opzij schuift en zegt 'nu zijn wij aan de beurt' en ook in de zaak intimiderend gedrag vertoont." groetjes werner (straks met mijn nieuwe hesje heel veel colors, of op zijn nederlands gewoon; kleurtjes, dat klinkt toch al veel leuker)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)