Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hartstikke bedankt!

 
Schrijver sortof
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 jan. 2004 19:14 
Afgelopen zondag bij de bijeenkomst in Almere aanwezig geweest, en een heel leerzame en gezellige middag gehad! Een lezing over electriciteit en het opwekken en gebruik ervan door Idsart heeft met een heleboel geleerd over iets waar ik niet dagelijks bij stilsta. Nuttige nieuwe contacten gelegd voor de nabije toekomst, dus een welbestede zondagmiddag! Nogmaals hartelijk dank aan de organisatoren!
Groetjes, Marcel.

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 jan. 2004 20:21 
Helaas heb ik het moeten missen, afgelopen zondag.
Gezien de leuke en enthousiaste reacties kan ik aannemen dat een succes is geweest, hartstikke mooi! Inmiddels heb ik de foto's binnen, ik wacht nog even op een verslagje en dan zal ik een en ander spoedig op de site zetten.
In ieder geval wil ik Idsart en Motorclub Almere namens de Honda CX-V club bedanken voor deze leerzame dag.
Wat denken jullie mensen, voor herhaling vatbaar?

Schrijver muller
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 jan. 2004 22:46 
helaas kwam de datum mij slecht uit, maar als er eventueel een herhaling komt, zal ik er zeker bij zijn.
ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's.
groetjes, frans.

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 jan. 2004 22:46 
het was inderdaad zeer leerzaam en Idsart heeft het mooi allemaal laten zien.
Ik vindt een onderwerp uitdiepen van de CX zeer interressant en vindt dat dit een vervolg mag krijgen.
suggestie:
nokkenasketting vervangen
waterpompseal vervangen
cardan reviseren/afstellen
voorvorkpoten reviseren
Electriciteit doormeten van de verlichting.startstroom.kabelboom.
rijkoppeling reviseren enz,enz.

groeten , Theo
theo cx ds

Schrijver sortof
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 jan. 2004 16:14 
Als er nog een middag komt waarbij de voorvorkpoten worden gereviseerd heb ik nog wel een gl500d staan waar de keerringen van stuk zijn, kunnen we gelijk het nuttige met het aangename verenigen.......

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hartstikke bedankt!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven