Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

600 leden!

 
Schrijver Roelof

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 jan. 2004 20:42 
Hallo allemaal,

Ik zie net dat het 600ste lid ook binnen is! Allemaal gefeliciteerd, zeker ook het 600ste lid: Reyer Blankevoort uit Amsterdam. Op naar de 700!

Kunnen julie het nog een beetje bij houden, Coen en Frans?

Groeten,

Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 27 jan. 2004 21:05 
Gelukkig gaat er veel automatisch ! Wat we ons wel steeds afvragen, wie zijn er actief van die 600 en wie niet ? We krijgen weinig afmeldingen, maar toch. Dat blijft een beetje een raadsel.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sortof
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 jan. 2004 23:28 
Organiseer een toertocht met verplichte opkomst :-)

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 jan. 2004 07:48 
Overigens is het niet Reyer, maar Rob van Doorn, die 600ste lid is geworden. Binnenkort lees je meer over deze man.
De werkzaamheden worden inderdaad steeds meer, wij hadden dat nooit kunnen verwachten dat we uiteindelijk zo'n grote club zouden worden! In ieder geval blijven we ons best doen om iedereen te blijven informeren via deze site en de site te blijven verbeteren en up-to-date te houden.
Natuurlijk gaat er een en ander automatisch, echter alles wordt toch nog gecheckt en nagelopen. Maar: we doen het graag en de waardering is groot, gezien de reacties, dus is het alle inspanningen waard.

Schrijver Roadkill
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 feb. 2004 22:37 
maak een topic waarin je iedreen vraag effe zijn naam en motor te zetten, dan weet je zo wie er actief is, zeker als je zorgt dat het topic altijd bovenaan de lijst staat.....(misschien zo maken dat je maar 1 keer kan posten?)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 12 feb. 2004 08:19 
Hmm, ja Frans heeft gelijk. Met mijn opmerking over 'automatisch'wek ik onterecht de suggestie dat alles vanzelf gaat. We (en dat zijn niet alleen Frans en ik) zijn toch wel bijna dagelijsk met de club bezig.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 600 leden!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven