Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

rara

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 29 juni 2014 22:28 | Aangepast door: chantal 
jaja ik heb een raadseltje: Wat mis ik op deze foto?

gr chantal (vervaning is al geregeld via een donorcodicil)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 juni 2014 22:48 
Ik mag niet meer meedoen met dit raadsel!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 29 juni 2014 22:50 
Nee idd jij en huize Berends mogen niet meer raden... jullie weten het al

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 juni 2014 22:51 
versnellingspookje?

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 juni 2014 22:53 
Is dat nou niet lastig, steeds afstappen om met een griptang of zo te schakelen?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 29 juni 2014 23:03 
tja als ik dat zou doen wel maar geloof het of niet maar nadat ik het ontdekte toen we de snelweg afdraaide om laatste stuk binnendoor te rijden heb ik dus niet meer geschakeld. ik ben in zn 5 binnendoor naar huis gereden, zelfs paar keer moeten stoppen, bochtjes die je normaal in zn 2 of 3 pak... maar het is gelukt. maar idd het schakelpookje is verdwenen...zonder dat ik er iets van gemerkt heb...met snelweg op rijden gewoon op geschakeld en met er afrijden was ik hem kwijt....

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 29 juni 2014 23:31 
Het wordt een aardig lijstje...

reserve gaskabels
reserve oliepeilstok
reserve schakelpookje

wie volgt ...

Harmony,
Hans
( die de CX toch een aparte motor vindt, met al die versnellingen die je niet eens hoeft te gebruiken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 juni 2014 09:21 
Is mij ooit ook eens overkomen, en bij terug schakelen op de snelweg voor een uitvoeg strook / bocht, was er niets meer.
Zoe weg, kut, klote, en ik wilde nog afremmen op de motor,,,, oeps toch wat te snel de bocht in.
Heb haar toen uit laten rollen en zo lang mogelijk in zijn 5 laten rijden. Toen ik moets stoppen, heb ik haar met de letherman in zijn 3 gezet, en daarmee heb ik alles die dag nog bereden.
Leuk is anders, maar het ging wel.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 30 juni 2014 12:21 
Chantal heeft de motor die menig man als auto wilt hebben....
Een automaat!!!!!

Lieke
(Die wel eens vanuit de 2 wegrijdt, maar nooit vanuit z'n 5)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver chantal

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 30 juni 2014 12:25 
nou ze is inmiddels voorzien van andere schakelpook dus we kunnen weer lekker rijden. maar ben toch ook wel beetje trots dat ik ze in zn 5 naar huis heb kunnen rijden ondanks het stilstaan voor weg oversteken enz. ja werner had wel een tang bij maar ik was bang dat ze afzou slaan terwijl we bezig waren en dan niet meer aan wilde dus ik zei ik zie wel hoever ik kom

moi

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 rara

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven