Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Misbruik Prikbord

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 aug. 2014 11:12 
Elke dag kijk ik even op het prikbord en dan met name de laatste 10 berichten. Deze berichten zijn actueel en er wordt vaak op gereageerd. Na verloop van tijd verdwijnt een bericht uit de Top 10 en heb ik ( hoe een ander dit ervaart weet ik niet ) er minder aandacht voor. Jammer dat de Top 10 wordt gebruikt voor berichten als: "je hebt een pb". De leden kunnen hier verder helemaal niets mee toch?
Heb ik hier een punt?

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 aug. 2014 11:37 
ja en nee, ik heb soms ook behoefte om iemand hier op de zoeken, en dan de zaken prive op te lossen.
Het werkt gewoon makkelijk.
Gelukkig heb ik zelf een goede mail box, en kan ik ook heel veel op die manier op lossen, maar vergeet niet, gemak dient de mens.

Dus supper papa,,,
je hebt een PB,,,,
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 aug. 2014 12:13 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Het is een bron van ergernis, als er één heeft gemeld, dat er een PB verstuurd is, is er bijna altijd een tweede daarna, die ook een PB verstuurd heeft. Nodeloos, want wie het eerst komt, het eerst maalt!!! Bovendien je kan ook een e-mail via CX500 versturen naar de persoon privé en wordt de site niet "bevuild"! Via over deze club-alle aanmeldingen-naam zoeken-envellopje aanklikken....je hebt een e-mail!!!

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 aug. 2014 12:22 
Even iets rechtzetten, beste CX-vrienden.
Met misbruik van het prikbord bedoel ik de berichten zoals vanmorgen van Andre en vorige van OJ. Onderwerp: je hebt een pb. Met zo'n bericht kan niemand verder iets. Leden die op een bericht ( vraag, aanbod, probleem ) reageren is natuurlijk iets anders.

Schrijver Joram
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 aug. 2014 12:42 
Kan ik me inderdaad bij aansluiten, als je een pb hebt gekregen zie je dat bovenin met een melding.
Niet nodig omdat een apart onderwerp te openen en dan iemand vermelden die je wat hebt gestuutd.

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 aug. 2014 13:08 
Nou nou supperpapa
A het is een prikbord voor de laatste berichten.
B een bericht is een bericht wat je ook schrijft.
C en dit bericht is dat dan wel goed.
In Hoorn hebben ze gisteren een 23-jarige motorrijder aangehouden.
Hij was erg "slim" bezig:
Geen helm, geen kentekenplaat, geen verlichting, twee keer door rood rijden en zelfs geen rijbewijs.
Voor alle feiten kreeg hij een bekeuring, dat zal een fiks bedrag zijn geweest.

Dit komt ook van supperpapa.

En was dit dan wel een bericht waar we wat aan hebben?

En boven in de balk staat prikbord ga daar na toe om alles te lezen.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 aug. 2014 13:42 
Toch ben ik niet de enige die er zo over denkt blijkt wel uit de reactie's

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 aug. 2014 13:47 
Was het niet onze voorzitter die op een soortgelijk bericht reageerde met:
"En zullen we dan nu dit draadje verwijderen? Of heeft het mogelijk ooit nog historische waarde?"

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:05 
Nou misbruik?

De oplossing voor een probleem wat niet echt bestaat zou kunnen zijn:

Het aantal actieve onderwerpen uitbreiden tot 15.

Op mijn verzoek is dit al eens door Frans aangepast van 5 naar 10.
Persoonlijk vind ik dat het wel naar 15 kan om reden dat er soms best veel gepost wordt en dan blijven de onderwerpen wat actueler in zicht.
Kost niks en het zou wel een verbetering zijn.

Jimi kan dit vast voor elkaar krijgen.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:24 | Aangepast door: coenox 
Volgens mij regent het en heeft niemand tijd om motor te rijden..

Er zijn twee verschillende zaken te onderscheiden:

1. Een los bericht met 'Je hebt een pb, wil je even kijken?' Zonder dat daar iets voor zit. Daar heeft niemand iets aan, behalve de mensen die het betreft. Ik zie dit als forumvervuiling en dat zal worden verwijderd. Waar het kan gebeurt dit overleg.

2. Het te koop bieden van spullen: openbaar onderhandelen over spullen geeft gedoe. Anderen gaan zich ermee bemoeien. Het is daarom verstandig om dat via een pb te doen. Door te melden je hebt een pb' kunnen anderen gelijk zien dat er al iemand gereageerd heeft. Lijkt mij nuttig en is ook gebruikelijk op bijvoorbeeld advertentiegroepen op Faceboek.

Voor de rest lijkt het me niet verstandig om te discussiëren over wat wel en wat geen nuttige berichten zijn. Wat voor de één nuttig/vermakelijk is, is voor de ander overbodig. Het is ook weer niet zo dat we een gigantisch groot forum hebben waar we heel erg kritisch op moeten zijn.

Tot slot nog goed om even te vermelden dat onze webmaster Jimmi aan het nadenken is over vernieuwing/verbetering van het forum. Hij heeft al wat kleine veranderingen doorgevoerd.

Het aanpassen van het aantal berichten op de homepage naar 15 ben ik tegen. De lijst wordt veel te lang. Je kunt de meest recente berichten lezen op de prikbordpagina. Ik ken geen website waar de volledige foruminhoud op de homepage wordt geplemd. Is geen porum. Een oplossing voor een niet bestaand probleem is verloren tijd lijkt me. Het is volgens mij in de meer dan 10-jarige historie van deze site nog maar 2 keer gebeurt dat er een losse 'je hebt een pb' werd geplaatst.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:25 
Het is pas een probleem als je er een probleem van maakt.

Het wil maar niet sneeuwen he.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:26 
En daar sluit ik me bij aan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:37 | Aangepast door: Hansv 
Ik lees dat ik laatst "nuttig en gebruikelijk" heb gehandeld.
Poeh hé.... wat een opluchting.


Harmony,
Hans.
( die net telefoon van Microsoft Technical Department uit Londen kreeg..... en vind dat die Nigeriaan belabbert Engels sprak )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:43 
superpappa,

weet je wat ik ook misbruik van het forum vind; steeds nieuwe draadjes die gestart worden over allerlei zaken zoals weer terug ergens vandaan ofzo..
als het nietmeer in de top10 staat word er af en toe gewoon weer begonnen met een nieuw draadje.

hier is al eens een melding over geweest, dat de ruimte van het forum beperkt was, dacht ik?

als iemand niet op mijn pb reageerd zet ik dat hier ook neer. of als zijn pb box vol is... maar dat is dan meestal op een ''te koop'' draadje.

groetjes werner (misschien toch die koffielijst met telefoonnummers invoeren? dan hoef je hier niet neer te zetten dat je iemand prive wil spreken?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 19 aug. 2014 15:45 
wie wat?
prive spreken?
ja,, skype?
kan....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Misbruik Prikbord

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven