Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Beschermende kleding Belangrijk!!

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 feb. 2004 19:12 
'k heb vanochtend helaas een schuiver gemaakt dankzij een autmobilist die besloot om plotseling van laan te verwisselen en om te draaien. Het volledige gewicht van de motor ruste op mijn enkel en medeweggebruikers moesten de motor omhoog helpen om mij uit deze benarde positie te bevrijden
Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen.

Moraal van dit verhaal:

DRAAG ALTIJD GOEDE MOTORLAARZEN. HET KAN JE EEN HOOP ELLENDE BESPAREN!!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 feb. 2004 20:10 
wouter verders geen brokken,zelf heb ik twee wieltjes gemonteerd een links en een rechts omdat dit mij ook al eens is overkomen en de uitlaten zijn zo heet
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 5 feb. 2004 20:36 
Ik hoop dat alles goed met je gaat Wouter. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik overtuigd raak van het nut van goede kleding, zelfs als het warm is.

Maarre.. ouwe_jan, hoe zit dat met die motor met zijwieltjes ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 feb. 2004 21:39 
Wouter, wat een pech zeg. Ga het nu een beetje? Was je met de Triumph? Schade?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver vlijm
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 feb. 2004 22:14 | Aangepast door: vlijm 
'k Hoop inderdaad dat de schade meevalt. (vooral aan jezelf maar ook aan de motor)
Het benadrukt inderdaad het belang van goede kleding; bij de kleinste schuiver ben je anders tot op het bot afgesleten..
Sterkte!!

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 feb. 2004 22:23 
met die enkel eronder, dat had ik dus ook, die valbeugel beschermd wel je motor, maar drukt hard op je enkel als je eronder zit.
beterschap en ik hoop dat je niet te veel schade hebt Wouter.
groeten , Theo
theo cx ds

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 feb. 2004 23:35 
Ik was op de Triumph en deze heeft geen valbeugels dus ik kreeg de volle laag. Schade valt gelukkig mee. Verbogen spiegels en rempedaal plus krassen op choom van de uitlaat. Bedankt voor het medeleven. Ik wilde even benadrukken hoe belangrijk het is om goede kleding te dragen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver terry

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 feb. 2004 23:43 
Wouter,
alvast veel beterschap en hopelijk blijft het bij dit ene geval.
Ik ben (je gelooft het of niet als je dan de naam Startie meekrijgt) dagelijks op de baan. Goed of slecht weer;altijd een motorbroek,motorvest,handschoenen en motorlaarzen. We hebben een prachtige zomer achter de rug vorig jaar en heb ondertussen verhalen gehoord van een vriend verpleger die meer dan eens "zomerse schuivertjes" heeft moeten behandelen. Goeie raad voor iedereen : zorg dat je veilig op je motor zit. Voor de liefhebbers wil ik wel enkele foto's doortsuren van diegene die het niet nodig vonden. Onze jongste zoon is gevallen met zijn fietsje tegen 5 km/uur en had schaafwonden;wat gebeurd er dan tegen 100 km/uur met een CX onder je achterwerk ?

Schrijver Roadkill
Gast 
#9 | Geplaatst: 9 feb. 2004 00:10 
Sterkte ermee, toch wel leuk dat er nog andere weggebruikers waren die zich om je bekommerden

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Beschermende kleding Belangrijk!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven