Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

cx loopt op 1 cylinder

Schrijver robdouma
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 okt. 2014 17:10 
Ik heb een cx 500 custom uit 1982. Van de ene op de andere dag loop hij op 1 cylinder , links. rechts doet niets. Wanneer ik de luchtinlaat iets belemmer van de rechter carburateur dan doet de rechter wel mee. De rubbers lijken goed en ook een nieuwe carburateur helpt niets. Ook het vacuum is goed. heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? groet rob

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 okt. 2014 18:07 
waarschijnlijk zoals je het zelf al zegt vuil in de rechter carb als je de lucht toevoer verminderd komt er meer vacuum in de carb zuigt hij dus beter benzine aan
goed schoonmaken en de rubbers chekken op valse lucht eventueel met een branbaar goedje uit een spuitbus als je dan spuit waar hij valse lucht zuigt zie of hoor je het gelijk aan het toerental

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 okt. 2014 08:59 
Aanzuig buis losmaken en kijken naar de o ring en haarscheuren in het aanzuig rubber.
Ook even naar het boutje of er een ringetje er onder zit wat je er uit draai met synchroniseren.

URL

URL
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 okt. 2014 17:14 
Rob,

Hoe zijn de bougies, bij twijfel koop je 2 nieuwe ik heb het zelf gehad vroeger toen in een Turbo had.

Groet Arno

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 nov. 2014 10:05 
Rob, je hebt een PB.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 cx loopt op 1 cylinder

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven