Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ontsteking

 
Schrijver Pedro99
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 feb. 2004 17:39 
Wie kan mij aan een ontsteking helpen voor mijn cx 5oo custom, eigenlijk heb ik alleen de voelers aan het vliegwiel nodig. Verder heb ik ook nog een contactslot nodig.

Schrijver Gerrit
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 feb. 2004 22:14 
heb nog wel een contactslot, wanneer je je adres doorgeeft, stuur ik het op. 5 EURO + verzendkosten

Gerrit@hondacx.500.nl

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 feb. 2004 23:26 
Hallo Peter,
heb hier nog wel het één en het ander liggen. Een gedemonteerde stator met spoelen ligt hier netjes in een doos.
Laat precies weten wat je nodig hebt.
Contactslot heb ik niet dus dat zal een zaakje voor onze vriend Gerrit zijn. Heb gezien dat je van BE bent;ik ook dus dat scheelt al een eind. Groeten
Terry (terry.de.beule@quad-ind.com)

Schrijver rupert
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 feb. 2004 18:11 | Aangepast door: rupert 

Schrijver Pedro99
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 feb. 2004 18:56 
Ja, ben er terug,Dat contactslot is super, merci Gerrit, adresgegevens zijn doorgemaild. En Terry, die stator van mijn cx is nog o.k., maar het zijn de voelers aan het vliegwiel in de ontsteking die ik nodig heb. Veel meer kan ik daar ni over uitleggen, ik weet zelf ni echt wat dat is, vermits ik mijn lieve cx onder handen laat nemen door een kennis/garagist. Deze raad me aan om naar die voelers op zoek te gaan daar een nieuwe ontsteking rond de 200 euro kost. Het zijn alleen die voelers die kapot zouden zijn, groetjes

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 13 feb. 2004 09:09 
Gerrit,

Je gegevens zoals je die hebt ingevoerd kloppen niet gerrit@hondacx.500.nl bestaat niet. Waarschijnlijk bedoel je gerrit@hondacx500.com

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Gerrit
Gast 
#7 | Geplaatst: 13 feb. 2004 12:53 
Klopt, foutje, zal de leeftijd wel zijn..

Pedro 99, je slotje komt er aan.
Gerrit

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ontsteking

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven