Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Het nieuwe forum!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 6:  1  2  3  4  5  6  Volgende »

Schrijver CxREW
Admin 
#1 | Geplaatst: 23 dec. 2014 22:56 | Aangepast door: CxREW 
Het is bijna zo ver: het nieuwe forum komt eraan! Momenteel wordt er hard aan gewerkt om de puntjes op de i te zetten.

De opvallendste kenmerken van het nieuwe forum zijn:

Je kunt topics die je niet uit het zicht wilt verliezen, aan je persoonlijke favorieten toevoegen;

De "startpagina" van het forum bestaat uit een oneindige lijst van de meest recente topics óf meest recente reacties. Zo raken oudere topics of reacties - letterlijk en figuurlijk - niet meer buiten beeld, zoals nu nog wel gebeurt;

De drie belangrijkste fora (Algemeen, Techniek, Vraag en Aanbod) hebben een eigen kleur gekregen. Dat komt vooral van pas in de lijst van meest recente topics/reacties op de startpagina: je kunt dan snel bijv. de meest recente Techniek-topics bekijken.

Bezoekers die via Google rechtstreeks op het forum binnenkomen krijgen de volledige site te zien, i.p.v. enkel de forumpagina zoals nu. Dat lost het probleem op van sommige bezoekers die soms geen idee hebben dat de website meer te bieden heeft dan alleen het forum.

Het nieuwe forum biedt mogelijkheden voor mobiel gebruik. In de loop van 2015 zal er dan ook een mobiel forum worden gelanceerd!

We hebben de layout zoveel mogelijk ongewijzigd gelaten, zodat ook mensen die niet van veranderingen houden, zich thuis zullen voelen.

De verticale navigatiebalk van de CX-club links in beeld is verdwenen. De vrijgekomen ruimte komt ten gunste van het forum.

Ook de moderators en admin krijgen meer mogelijkheden, o.a. op het gebied van topics samenvoegen, reacties verplaatsen en dergelijke.

Ook een functionele achteruitgang: het is niet meer mogelijk om een afbeelding te uploaden naar de site. Er werd weinig gebruik van gemaakt, kost webruimte en daardoor geld. De meeste mensen hebben bovendien een eigen online foto-account dat ze gebruiken.

Ik ga het nieuwe forum zondagochtend 28 december lanceren. Gedurende de lancering zal het forum enkele uren onbereikbaar of onbetrouwbaar zijn. Zodra ik vind dat het goed is, dan geef ik een seintje.
webmaster (JiMi)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 dec. 2014 23:10 
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 dec. 2014 23:35 
Klinkt super!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 dec. 2014 23:51 
Hard gewerkt, lijkt me zo.

Vol verwachting klopt ons hart.....

Harmony,
Hans.
( die erg benieuwd is. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver borisz
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 dec. 2014 00:41 
Goed bezig! Gaat tekstvak voor reacties ook groter worden?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 dec. 2014 01:05 
Prachtig vooruitzicht !!!! Dit wordt volgens mij een meesterwerk

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 dec. 2014 01:09 
Superrrrrrrrrrrrrrr
Goed werk!!!

Gr...Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver chantal

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 24 dec. 2014 08:33 
dat klinkt super. ben heel benieuwd. goed gedaan marko

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 24 dec. 2014 08:52 
en krijgen we ook andere kleur bij ongelezen toppic?
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 24 dec. 2014 09:06 | Aangepast door: MAST 
Jimi (Marko) heeft veel werk verzet! Waarvoor dank.
De tekstvakken om te reageren worden inderdaad groter. En voor zover ik het kan zien krijgen ongelezen berichten geen andere kleur.
Ik heb toegang tot de testversie, vandaar dat ik dit weet.
Marcel. (benieuwd naar de reacties straks)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 26 dec. 2014 19:20 
Ben ik er een paar dagen niet en dan deze verrassing.

Zo vlak voor de kerst de aankondiging van de geboorte van een nieuw forum, doet me ergens aan denken

Ben erg benieuw Marco en kunnen wij nog opmerkingen aan de Beta versie toevoegen?

CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver CxREW
Admin 
#12 | Geplaatst: 26 dec. 2014 21:17 | Aangepast door: CxREW 
Hoi Sieds, ik heb een paar toptesters erbij gehaald, MAST, Erik1 en Brinkcx, zij hebben de boel al flink op fouten getest. Daarnaast kijkt het bestuur mee of ik de grote lijnen niet uit het oog verlies.
Het staat iedereen uiteraard vrij om opmerkingen te maken na de lancering. Wel moet ik er dan gelijk bijvertellen dat ik veel van die opmerkingen niet zal kunnen "honoreren" omdat we standaard open source software gebruiken die ik zoveel mogelijk standaard wil houden, omdat het beheer in de toekomst anders een stuk lastiger wordt. Maar uiteraard zal ik elke opmerking serieus bekijken.
webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#13 | Geplaatst: 26 dec. 2014 21:21 
Ter info:

Ik ga het nieuwe forum zondagochtend 28 december lanceren. Gedurende de lancering zal het forum enkele uren onbereikbaar of onbetrouwbaar zijn. Zodra ik vind dat het goed is, dan geef ik een seintje.
webmaster (JiMi)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 26 dec. 2014 22:38 
Toeters en bellen extra is mooi, maar goed is goed.

We gaan het meemaken, we gaan het beleven, een nieuw forum voor de CX club

Super Marco !!!
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver borisz
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 26 dec. 2014 22:46 
Allemachies, ik ben zo nieuwsgierig!!!!
Wie later remt is langer snel!

Pagina  Pagina 1 van 6:  1  2  3  4  5  6  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het nieuwe forum!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven