Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

de aanmeldingen

 
Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 jan. 2015 19:34 
Alle aanmeldingen van leden staan op deze site achter een password.
(Home > over deze club > de aanmeldingen)
Juridisch is dit juist dat een ledenlijst achter een password zit.

Wat schetst mijn verbazing, de woonplaatsen van de leden zijn weggehaald op het nieuwe forum en waarom ????
Bij alle clubs heb ik een ledenlijst met woonplaats en hoezo ineens bij de CX club niet meer ????

Ik zocht naar een CX lid in Bangkok aangezien ik die wil bezoeken.

Mij mij betreft de woonplaatsen graag weer terug plaatsen aub.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 jan. 2015 23:34 | Aangepast door: amsilverwing 
Ja woonplaats er bij is wel makkelijk vooral als je bijvoorbeeld naar sjk ga kun je zien wie er bij je in de buurt woont om met elkaar op te rijden.
Dus sieds hier heb je een punt.
Andre uit den helder
Die zijn motor weer aan het opbouwen is
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 jan. 2015 09:41 
ook voor aanbieden van hulp, ruilen van onderdelen en dergelijke is een (ingevulde) woonplaats fijn

Erik

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 jan. 2015 13:16 
Misschien wel een punt, maar laat ik daar even een komma van maken....
Veel aanmeldingen zijn, bijvoorbeeld van 'amsilverwing' in de locatie 'Nederland' en ja, dan is het om bijvoorbeeld naar Rome te rijden een redelijke plaatsbepaling, maar voor een ritje naar Grubbenvorst, of een Veluwerit, toch iets minder nauwkeurig als gewenst.


Harmony,
Hans.
( die de woonplaats heeft ingevuld )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 jan. 2015 14:51 
Ik heb ook mijn woonplaats erbij gezet

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 18 jan. 2015 00:08 
We hebben dit uit de zichtbare lijst gehaald vanwege privacy en privacywetgeving. Het privacy-issue was dat alle forumgebruikers toegang hadden tot de woonplaats- en emailgegevens van alle CX-vrienden. Maar we beseffen ook heel goed dat dit wel handig is om te hebben. We gaan kijken of er een oplossing voor is.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 jan. 2015 10:24 | Aangepast door: sieds 
Mooi dat jullie het willen bekijken, willen heroverwegen.
Maar het blijft vreemd dat er na een klacht van 1 iemand, (had ik gehoord) dit voor iedereen weggehaald is.
Deze ene woonplaats kan je dan toch beter weghalen.
Ook de recentere e-mail adressen bij SJK aanmeldingen zijn nu weg.
En alles staat achter een password dus juridisch zit het wel goed.
Wat blijft er nu over van de CX club als je elkaar niet meer kan bereiken anders dan een PB
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 18 jan. 2015 14:29 
Sieds, even ter verduidelijking, op de achtergrond van het forum krijgen we vaak bezoek van 'ongenode' gasten. Als die 'gasten' zich aanmelden zonder iets te plaatsen merkt bijna niemand dat. Maar dan hebben ze wel toegang tot dat deel van site waar al die gegevens staan. Let op, hier wordt dus het CX-vrienden deel van de site mee bedoeld, niet het forum!
Mensen die desondanks hun privégegevens toch graag met de wereld willen delen, kunnen dat het beste doen door in 'Mijn voorkeuren' hun woonplaats in te vullen en 'Ja' te kiezen bij 'Email tonen'.
Het gaat niet om 1 'gast', er zijn dagen dat er honderden pogingen gedaan worden! Vandaar dat die lijst is aangepast.
We zijn, zoals Coen al opmerkte, aan het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om deze gegevens voor elkaar beschikbaar te hebben.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 18 jan. 2015 23:13 
er is een keer op het forum een ideeënbus-draadje geweest, daar had ik al gezegd; maak een koffielijst (kan toch ook als je alleen de vaste kliek een wachtwoord geeft daarvoor?) is dat niet een beetje hetzelfde idee wat er nu gezegd word met de plaatsnaam...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 jan. 2015 09:37 
De lijst met forum-gebruikers is laatst opgeruimd, maar bij de verjaardagen van vandaag lijkt er toch weer iemand dubbel op de lijst te staan.

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 19 jan. 2015 11:18 
De lijst met 'forumgebruikers' is is inderdaad laatst (deels) opgeruimd. De verjaardagen komen van een andere lijst (vrienden van CX).
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 19 jan. 2015 15:07 
Ja sorry Marcel, ik wist niet dat er buiten de forumgebruikers nog een andere lijst was, maar ik zag het toevallig. Vandaar mijn reactie.

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 19 jan. 2015 15:25 
Geen probleem Leo. Heel goed dat je dat gezien hebt. Veel mensen weten niet dat er twee lijsten zijn.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 24 jan. 2015 11:09 
Hoi Marcel, heb je de lijst van jarigen gezien vandaag?? Ene Ferry is maar liefst drie keer jarig vandaag, wat een geluksvogel!!
Als ik kan helpen om deze lijst op te schonen?? Groeten Leo.

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 24 jan. 2015 12:27 
Tja, die lijst bijwerken staat op het 'things to do' lijstje. Gaan Marko en ik mee aan de slag.
Dank voor je aanbod in elk geval.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 de aanmeldingen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven