Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Onderdelenbeurs

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 jan. 2015 05:47 
Hallo CX Vrienden,

Op welke datum is er een CX Onderdelenbeurs kan hem niet vinden in de Agendalijst, of heb ik het over het hoofd gezien.
I.v.m. snipperen wil ik het graag weten.

Groet Arno

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 jan. 2015 10:26 
hoi arno,

ik snipper niet, is namelijk moeilijker met de weekenddiensten. ik laat hier tegen de tijd dat het zover is wel weten of ik kom en als dat niet gaat zet ik hier alles wel neer om te verkopen. en geef waar er belangstelling voor is wel aan chantal mee...

groetjes werner (to weekendienst, or not to weekendienst...)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 jan. 2015 18:04 
ja nu je het zegt ik mis hem ook de onderdelenbeurs (misschien iets voor Weekend Vechta) of zou hij al eerder komen??/
Mvg. Beussie

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 jan. 2015 19:13 
Hey Beus,

Geen idee maar ik neem mijn vaccum meters mee, kunnen we mooi enkele CXen goed afstellen.
Anders neem ik ze wel met Vechta wel mee.

Had ik toch goed gezien of is het afgeschaft.

Groet Arno

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 23 jan. 2015 23:30 
Hallo, in de agenda van het bestuur staat een voorlopige datum van 19 april. Zodra er een definitieve datum en lokatie bekend wordt, zullen we dat melden.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 jan. 2015 08:10 
voorlopige datum marcel, dan hoop ik dat hij een week opschuift naar voren. een week eerder komt mij beter uit hihi...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 jan. 2015 11:29 
Ben benieuwd, ben van plan ook te komen met de camper en cx
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Onderdelenbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 1 [ KoenCX ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven