Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mensen die mij bellen????

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 jan. 2015 09:03 
Beste Club leden.
Soms heeft men de behoefte om mij te bellen.
Vaak gaat het om een vraag die even snel beantwoord moet worden tijdens uw eigen sleutel klus.
Ik vind dat prima, maar bel dan niet naar mijn boekenwinkel 0321 333385.
In de avond uren gaat daar alles uit, dus ook de telefoon centrale. De volgende ochtend krijg ik van KPN veel sms berichten.
Hoe het werkt weet ik niet, maar ik kan er niks mee.

Dus mail, of bel andere nummer. Daar maak je dan meer kans. 06 58842273 en of 0321 312336

Tijdens kantoor uren kan men best 0321 333385 bellen, maar klanten in de winkel gaan voor.
Mailen heeft mijn voorkeur.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 jan. 2015 20:12 
Zoals ik al eerder zei: het zou een goede zaak zijn als je je eigen webwinkel zou openen. Dat is voor iedereen echt het beste. Jij kunt je klanten dan apart bedienen met commerciele activiteiten en de mensen die geen behoefte hebben aan jouw diensten hoeven zich er verder niet aan te storen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 jan. 2015 20:48 
Best,
Een web winkel,
Bij deze is die geopend, zie mijn marktplaats advertenties.
Elke dag zet ik er gemiddeld 15 advertenties op.
Dus daar kan men terecht.
Contact via mail, marcobecker@zonnet.nl en of via tel 0321 333385 alleen tijdens kantoor uren
Voor meer informatie verwijs ik u door naar marktplaats, en of you tube.

Internet site, web winkel gaat er dit jaar waarschijnlijk ook komen. Maar alles op zijn tuijd.

Hopende iedereen hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 jan. 2015 20:57 
Is dat zo Floris?? Zijn er nog steeds mensen bij deze club die zich storen aan de activiteiten van Marco?? Onbegrijpelijk!!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 28 jan. 2015 22:20 
Binnenkort worden er nieuwe forumregels gepubliceerd. Dan mag dit niet meer.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 jan. 2015 22:43 | Aangepast door: sieds 
Tja, ik begrijp Floris wel en anderen die zich hier aan storen.
Maar is dat beter, nieuwe forumregels na 10 jaar en dan mag het allemaal niet meer?
Marco wordt nu wel een beetje professioneel met 30,- per uur. maar hij is er wel specifiek voor ons als CX rijders en waar kun je anders terecht, hij heeft alle kennis en veel onderdelen.
Bovendien helpt hij erg veel op dit forum en dat kun je alleen maar waarderen.

Ik haal het nog maar een keer aan, de CX stichting is opgericht om de CX op de weg te houden en daar voldoet Marco nou juist aan.
Artikel 2 Doel - middelen om het doel te bereiken Statuten
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 28 jan. 2015 23:05 
Je begrijpt het niet.

We willen geen commerciële uitingen meer op het forum. Dat geldt in het algemeen en niet specifiek allen voor Marco. Het gaat ons er ook niet om Marco of anderen te verbannen van het forum. Het gaat om commerciële uitingen. Ik heb ook geen behoefte om een discussie te voeren over specifiek een persoon. Dan zouden we nog wel een paar draadjes mogen openen. Lijkt me niet wenselijk.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 jan. 2015 23:13 | Aangepast door: JiMi 
Ik ben donateur, zodat de club kan blijven bestaan. Niet om Marco's bedrijf draaiend te houden. We gaan hier geen bedrijf runnen (en daar geld aan verdienen) over de rug van donateurs. Nu hij commercieel gegaan is, horen zijn promotionele activiteiten niet meer op het forum thuis, maar op een betaalde reclame banner in de kantlijn. Want hij commercieel, dan wij ook commercieel. Da's gewoon een eerlijke deal. That's life, get used to it.

(Nb. dit zegt niets over mijn mening over Marco als persoon. Want hij is een goeie gast, met wie ik graag zaken doe en blijf doen.)
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 jan. 2015 23:56 
Zoals Sieds al zei: Marco helpt veel op dit forum, hij geeft adviezen en laat via filmpjes zien hoe we problemen kunnen oplossen. Gaat het straks zo worden dat wanneer ik een probleem op dit forum meld Marco wel mag zeggen hoe en met welk onderdeel ik het probleem kan verhelpen, maar dat hij niet mag zeggen dat hij het onderdeel kan leveren en wat het moet kosten????
Lijkt me niet handig, toch?

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 29 jan. 2015 05:22 
zoals sieds zei; waar kun je anders terecht,
nou ten eerste bij andere cx-liefhebbers hier op het forum, die hun schuurtje vol hebben liggen...
of bij de plaatselijke motorzaak? ;)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 29 jan. 2015 09:17 | Aangepast door: coenox 
Superpapa:
Zoals Sieds al zei: Marco helpt veel op dit forum, hij geeft adviezen en laat via filmpjes zien hoe we problemen kunnen oplossen. Gaat het straks zo worden dat wanneer ik een probleem op dit forum meld Marco wel mag zeggen hoe en met welk onderdeel ik het probleem kan verhelpen, maar dat hij niet mag zeggen dat hij het onderdeel kan leveren en wat het moet kosten????
Lijkt me niet handig, toch?

Ja, zo gaat dat straks. Je kunt hem toch bellen, pb'en of e-mailen? Nogmaals, we zijn niet tegen de activiteiten van Marco. Ik koop zelf ook wel eens iets bij hem. Het is alleen het is niet de bedoeling dat dit forum een gratis platform is voor commerciële activiteiten. Ik communiceer toch met de groenteboer ook niet via Facebook als het over de prijs van een bloemkool gaat? Zelfs als iemand particulier een motor/onderdelen etc. verkoopt vragen we om de onderhandeling over de prijs via een pb of anderszins te doen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 29 jan. 2015 09:23 
Beinhart heeft gelijk.
Ik denk zelf dat de nieuwe regels niet zullen werken en of bij zullen dragen tot een open club gedachte.
Ik ben juist een voorstander voor openheid, vrijheid.
Dat houd dus in dat iedereen hier zijn of haar zaken kan verkopen / aanbieden. ( maar ook echt adverteren, ik zelf ga dat niet hier doen)
Maar ook informatie kan delen.
Vragen kan stellen. Antwoorden kan geven.
Hoe meer zielen hoe beter.

Commercieel of niet, zolang het de club dient zie ik juist hierin alleen maar positieve zaken.
Ik zelf stel mij juist rustig op, en loop hier niet te schreeuwen. Ik verlang juist van anderen dat ze hier ook hun onderdelen aan bieden.
Ik gebruik nu marktplaats, en dat werkt heel goed voor mij. Ik bied ook opties aan hier op de site. Eén ieder moet zelf weten wat hij of zij daar mee doet.

Begrijp goed, hoe meer de clubbestuur zich bemoeit met de clubleden, hoe meer moeite het kost voor het bestuur om het te handelen.
Hoe vrijer iedereen is, hoe meer opties er kunnen ontstaan. Ik bedoel te zeggen dat het de leden zijn die de club maken. Soms dient men het gewoon te laten gaan. Alleen in grijpen als er iets ontstaat wat niet beheers baar is, of zich uit in grove taal. Daar moet het bestuur ingrijpen.

Mij maakt het niet zoveel meer uit. Ik probeer mijn ding, hobby, en eventueel toekomstig werk zo goed mogelijk te doen. Met of zonder de CX500 club. Het is geen bedreiging aan de club, maar ik ga gewoon verder waar ik plezier aan heb. Ik zal dat uitdragen, vertellen, en ook naar handelen. Binnen de silverwingclub zijn juist nieuwe / open zaken ontstaan. We staan nu ook open voor CX rijders. We zijn op beurzen daar ook actief mee bezig. Dus binnen de silverwingclub wil men er wel degelijk voor gaan. Blijkbaar hanteert de silverwingclub dus een hele andere mening. Ook hier zeggen ze, het zijn de leden die de club maken. Iedereen is vrij om er wat van te maken. Verkoop, organiseren van zaken, toer ritten, ga zo maar door. Het bestuur opserveert eigenlijk alleen maar, en heeft tot doel om de zaken goed te laten verlopen. Hier en daar wordt er gekeken of er binnen een evenement iets gedaan moet worden aan de geld stromen. Tot nu toe loopt het allemaal naar wens. De silverwingclub is nog nooit zo actief geweest. 2015 gaan we er ook voor. Aankomende motorbeurs zuidbroek zal de silverwingclub er ook weer staan. U als cx500 club heeft al gemerkt dat ik de cx500 club niet heb benaderd.
Dat was vorig jaar wel anders. Ik hoop echter dat ze er wel staan. Sterker nog, naast ons. Leuk en gezellig. Koffie is geregeld. Kosten van deze beurs zijn er niet. Dit zijn juist de zaken waar club naar dient te kijken. Als show element kan men daar gratis staan als club.

Om het verhaal af te ronden waar ik mee begon, Beinhart, superpappa, sieds, hebben gelijk. Dat is de echte club gedachte.
Ik sluit mij daar bij aan. Ik wil ook weten wat er bij een ander is te halen. Motorzaken, andere verkopers moeten hier gewoon los gaan.
Ik zelf houd het om marktplaats.

Voor de rest lig ik niet zo wakker van de cx500 site. Het is wat de club zelf wil. Mijn weg heb ik gekozen, en daar ga ik mee door. Met of zonder cx500 club. Echter nu maak ik nog reclame voor de club, pak het mee op beurzen, vermeld dat ook. Stuur mensen door, help ze ook uit naam van de cx500 club. Dus geniet ook van me, en druk me niet weg. Het is een keuze die u als club kunt maken.

Met vriendelijke groet Marco Becker. ( wat de uitslag ook zal worden, ik leg me er bij neer, en zal niet tegen werken)
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 29 jan. 2015 09:25 | Aangepast door: sieds 
@Coenox: Ja, zo gaat dat straks. Je kunt hem toch bellen, pb'en of e-mailen?

zo moet dat straks
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 29 jan. 2015 09:35 | Aangepast door: coenox 
marcobecker:
Hoe vrijer iedereen is, hoe meer opties er kunnen ontstaan. Ik bedoel te zeggen dat het de leden zijn die de club maken. Soms dient men het gewoon te laten gaan. Alleen in grijpen als er iets ontstaat wat niet beheers baar is, of zich uit in grove taal. Daar moet het bestuur ingrijpen.

En dat is precies de reden dat we - heel beperkt - ingrijpen. Er ontstaat regelmatig discussie over jouw activiteiten op het forum en ik krijg hier met enige regelmatig klachten over. Dat is geen kritiek op wat je doet. Ik heb niet alleen rekening te houden met mensen die openlijk positief over je zijn, maar ook rekening te houden met de mensen die zich ergeren aan de manier waarop je te pas en te onpas je activiteiten en contactgegevens etaleert op het forum. Ik besef daarbij heel goed dat ik het nooit iedereen naar de zin kan maken. Maar het is heel gebruikelijk om commerciële uitingen te bannen van een forum. Sterker nog, ik ken geen forum waar dit wel mag. Overigens is het niet zo dat jouw uitingen de enige aanleiding zijn voor de aanpassing. Het is een algemene maatregel.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 29 jan. 2015 10:17 
ja, ik begrijp het.
Ik heb daar geen op of aanvullen bij.

Echter wel een vraag, mag ik die klachten in zien, en daar lering uit trekken?

Met vriendelijke groet Marco Becker
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mensen die mij bellen????

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven