Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Revisie blok na hoeveel k.m. ?

 
Schrijver mak00108
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2004 12:07 
vraag: ik kan een mooie cx-500 overnemen, loopt goed maar heeft al 100.000 gelopen. Is dat veel? Na hoeveel km`s is zo`n blok aan revisie toe ?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 feb. 2004 18:00 | Aangepast door: Floris 
Bij 75.000 km moet de distributie (ketting + spanners) vernieuwd worden.

Verder is olieverbruik belangrijk, probeer dat uit te vissen bij de eigenaar. En vraag of de stator en/of mechanische seal al 'ns vernieuwd zijn.

Mijn CX heeft 122.000 km gelopen en daar zitten de originele zuigers en lagers nog in. Olieverbruik is 1 liter op 4000 km.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Blue Eagle
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 feb. 2004 21:35 
Ik heb met mijn 1e ste CX 133.000 km gedraaid, toen begaven de kleptuimelaars het. Hij moest toen wel gereviseerd worden, want er mankeerde wel meer aan. Maar tot die km stand heb ik probleemloos rondgereden

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 feb. 2004 15:28 
Een van onze clubleden (Emiel) heeft een CX die met goed onderhoud reeds 250.000 heeft gelopen, en dat zonder revisie. Kijk dus goed naar de conditie van het blok en staar je niet blind op de kilometerstand. Tenslotte wordt (werd) de CX niet voor niks de Japanse BMW genoemd!!
Groeten,
Ray

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Revisie blok na hoeveel k.m. ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven