Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Bijgewerkt......

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 22 feb. 2015 16:09 
't Is alweer even geleden, maar het verslagje van de Nieuwjaars receptie van de club is toegevoegd aan het nog immer groeiende motorlogboek. Het verslag is te vinden achter DEZE LINK .
Het logboek zelf heeft ook een update gehad. Van buiten is het amper te zien, maar intern is de organisatie ernstig bijgewerkt.
Via de logboek pagina is nu ook op de andere delen van mijn site te komen, mocht dat interessant zijn (terug naar de hoofdpagina, links boven )

Harmony,
Hans.
( die hoopt straks weer meer te schrijven te hebben )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 feb. 2015 16:39 
hans,

in 1 van de vorige jaren ben ik ook eens de enige op de motor geweest, maar iedereen dacht toen dat peter koffie op de motor was. dit omdat ik toen zijn gouwe ouwe had overgenomen en daarop naar de nieuwjaarsborrel kwam hihi...
helaas mocht ik dit jaar schitteren door afwezigheid,maar heb gehoord dat sjoerd het nogwel over mij heeft gehad ;)

groetjes werner (vandaag aan de rat geknutseld)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 feb. 2015 21:55 
Nat watje op door-belaste tupperware doos
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Bijgewerkt......

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ KoenCX ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven