Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

De ophokplicht is voorbij!!

 
Schrijver borisz
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 maart 2015 09:22 | Aangepast door: borisz 
Wat gaan jullie vandaag doen? Stukje rijden, poetsen of sleutelen? Ben wel benieuwd hoe jullie tegen deze eerste rijdag van het oldtimerseizoen aankijken.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 maart 2015 10:37 
Het was de bedoeling om vandaag even te rijden, maar de voorspellingen waren slecht: onstuimig weer!! Mijn Honda staat dus nog niet klaar, jammer, het had best even gekund.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 1 maart 2015 12:07 
Gisteren op de Deauville naar de motorbeurs geweest. Michael op Merlijn (die van Lieke, omdat zij nog niet kan rijden) en Stephanie op de Rebel. Eind van de dag nog met het Silverding bezig geweest. Daar had ik vandaag best een stukje op willen rijden. Helaas, geen stroom. Zekering, startrelais, aansluitingen, van allee nagelopen. We zijn er nog niet uit. En toen werd het koud en donker onder de carport. Maar even een denkpuze ingelast. Vandaag nog even niet dus.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 1 maart 2015 15:08 
ik wilde vanmorge een toertochtje gaan rijden. met de rat (die mag zowiezo het hele jaar rijden)
maar daar is niks van gekomen, ben even met 't slagschip (die ook gewoon mag doorrijden)
naar de mediamarkt geweest om een nieuw toetsenbord, dankzij binky...

groetjes werner (ophokplicht? ik hou het toch op winterslaap!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 maart 2015 15:32 
Lekker even een rondje van 60 km wel veel wind maar binnendoor tegen de wind in een stuk over de waaldijk met de wind in de rug en daarna weer een stuk binnendoor tegen de wind in heel lekker weer en een lekker ritje

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 1 maart 2015 19:01 
wilde gaan rijden maar mn been is nog niet helemaal goed genezen en kan niet inmn gewone schoenen.... dus helaas geen ritje voor mij

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 maart 2015 19:21 
Heerlijk even de motor laten lopen langs de duinen naar het zand om een stuurklokje te kopen.
Helaas rob was gesloten.
Een km of 60 gereden op de rode buffel, en genoten mijn zondag kon niet meer stuk.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver jakob

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 maart 2015 06:54 
er schijnt dus dit jaar, vanwege mogelijke adm. fouten, niet gecontroleerd en bekeurd te zijn.
Das lekker, dat vertellen ze dus na 1 maart

http://www.z24.nl/ondernemen/belastingdienst-controleert-niet-op-rijverbod-oldtimers- in-de-winter-543779
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 8 maart 2015 07:32 
ja jakob,

niet iedereen weet schijnbaar dat de parkeerplaats ook onder de openbare weg valt, als je hem daar parkeert moet je gewoon een hoes erover doen of je kentekenplaten eraf schroeven (hoewel ze daar ook moeilijk over kunnen doen volgens mij? maar eigen terein is het veiligste. hoewel de ''verhalen'' rondgaan dat je kenteken niet vanaf de straat zichbaar mag zijn...

groetjes werner (de zon komt er al door, tot straks)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 De ophokplicht is voorbij!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven