Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ene keer wel andere keer niet.

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 15 maart 2015 19:59 
Misschien als je een meer gedetailleerde beschrijving geeft van hoe en wanneer het probleem zich voordoet, dan kan ik proberen om het probleem te reproduceren. Maar op basis van je omschrijving 'de ene keer het gaat en de andere keer weer niet' kan ik niet veel beginnen.
Ik werk zelf met Firefox 36.0.1 voor de Mac.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 15 maart 2015 20:13 
Nou ja, door alle antwoorden hier kan je op maken dat de "vorige" knop dan weer niet en dan weer wel werkt.
Specifiek wanneer het gebeurt kan ik niet zeggen, er zit geen vaste regelmaat in.
Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 17 maart 2015 19:26 
Niemand die hier een antwoord op weet?
Het is net zoals aan de cx, werkt er iets niet maak ik het anders gaat het me irriteren.
Zo ook dit
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 17 maart 2015 21:59 
Als ik jou was, zou ik de volledige cache van je browser maar eens opschonen. Dus tijdelijke internetbestanden en cookies. Dat helpt wel vaker tegen vage problemen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 18 maart 2015 11:31 
Dat heb ik dus gedaan.......................................................geen verschil, als ik dit geplaatst heb kan ik het eindeloos herhalen door op vorige te klikken.
Als ik naar een topic ga, kan ik de ene keer wel terug met vorige en de andere keer weer niet
Bij andere fora heb ik daar in het geheel geen last van ook niet op het web, daarom vermoed ik dat het toch aan deze site ligt.
Wat ik ook regelmatig heb hier is dat ik terug wil, wat dan niet gaat en links boven op forum klik (enigste manier om terug te gaan) dat de tekst verschoven is met allerlei rare kleuren. dan moet ik vernieuwen om weer een normaal beeld te krijgen.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 18 maart 2015 12:03 | Aangepast door: JiMi 
Het wordt steeds gekker: verschoven teksten en rare kleuren. Dat duidt toch echt op een cachegeheugen dat gevuld is met oude rommel. Als er meer mensen zijn met dit probleem dan zou je kunnen vermoeden dat het met onze site te maken heeft, maar vooralsnog lijk jij de enige met dit probleem. Toen we overgingen naar het nieuwe forum (in de kerstvakantie) waren er meer mensen met soorgelijke problemen. Die heb ik allemaal geadviseerd de cache te schonen en dat leidde zover ik weet altijd tot oplossing van hun probleem.
Heb je de Firefox cache geschoond via menu Geschiedenis -> Recente geschiedenis wissen? En heb je daar alle tijdsperioden geselecteerd en alle opties aangevinkt?
Welke versie van Firefox draai je?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 18 maart 2015 16:52 
fire fox 36.0.1, eneeu hij doet het nog niet ondanks je tip Recente geschiedenis wissen en alles aangevinkt. Ook na opnieuw opstarten, het probleem blijft
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:36 
test
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:38 
Opgelost, mn pc man heeft op afstand de boel recht gezet, hoe..........................geen idee was boodschappen aan het doen
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:50 
Mooi zo
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:53 
Krijg nu tieten nu doet ie het weer
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:54 | Aangepast door: JiMi 
wel jammer dat we nou nog niet weten wat er aan de hand was

/edit: oh toch nog niet opgelost
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:55 
En nu dus weer wel
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 18 maart 2015 17:56 
Ik zal het hem vragen, komt goed.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 18 maart 2015 18:32 
Er stond een foute regel in het reg bestand
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ene keer wel andere keer niet.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven