Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mobiele forum m.hondacx500.nl een feit

 
Schrijver CxREW
Admin 
#1 | Geplaatst: 19 april 2015 16:50 | Aangepast door: CxREW 
Ik heb vanmiddag het mobiele forum gelanceerd! Het mobiele forum is speciaal bedoeld voor gebruik op een smartphone of tablet, d.w.z. er wordt zo min mogelijk overbodige informatie getoond, waardoor de dataoverdracht wordt geminimaliseerd en de kosten van je mobiele dataverkeer zo laag mogelijk blijven.

Als je surft naar m.hondacx500.nl dan kom je op het mobiele forum terecht.

Als je surft naar het gewone forum én je gebruikt een smartphone of tablet, dan zie je de nieuwe optie 'Mobiele Versie' op de menubalk staan. Als je daarop klikt dan kom je ook op het mobiele forum terecht.

Op het mobiele forum zie je de optie 'full version' staan. Als je daarop klikt dan kom je op het gewone forum terecht. Zo kun je naar wens switchen tussen full en mobiel. Als je het forum verlaat terwijl het in de mobiele stand staat, zal het bij je volgende bezoek weer in diezelfde stand opstarten.

De forumsoftware is out-of-the-box, alleen het kleurgebruik is iets aangepast.

Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden en of alles werkt zoals het bedacht is. Laat maar weten als je iets kwijt wilt.
webmaster (JiMi)

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 april 2015 19:38 
Maco,leuk, ik ga het uitproberen.

gr Theo.
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 19 april 2015 21:35 
Goed werk Marko! Zo te zien werkt alles prima.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 20 april 2015 15:01 
Ziet er top uit! Lang gekoesterde wens. Klopte het dat ik mobiel geen linkjes en plaatjes kan toevoegen?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 20 april 2015 15:03 | Aangepast door: MAST 
Test: www.hondacx500.nl
Kus tom CX
Ik heb dit plaatje en de link handmatig hier neergezet. De knoppen van het gewone forum zie ik ook niet.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 21 april 2015 15:21 
Heb je gewoon HTML tags gebruikt, Marcel?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 21 april 2015 19:20 
Ja, met [ dit soort haakjes en de HTML code voor het plaatje.
De hyperlink gewoon met www.enz
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 mei 2015 10:16 
Vind dit super Marco, 4 weken alles op een mobieltje bekijken en dan is dit groot formaat heerlijk 👍
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 mei 2015 21:27 
Ben er ook wel over te spreken. Ik "grijp" zelf ook steeds vaker naar de mobiele site op mijn smartphone. Hij is echt super licht en snel.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mobiele forum m.hondacx500.nl een feit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven