Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Alpentocht 2015

 
Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 april 2015 13:08 
Initiatieven die ontplooit worden om Kanker, bij jong en oud en in welke vorm dan ook, te bestrijden hebben altijd al op mijn inzet kunnen rekenen maar;

- Ik ben geen medicus en kan dus in die zin niets bijdragen aan een mogelijke oplossing voor een ziekte die steeds meer slachtoffers claimt !

- Ik ben geen onderzoeker en kan ook in die zin geen bijdrage leveren !

- Ik ben ook geen filantroop die miljoenen ter beschikking van de twee eerder genoemde kan stellen !

Maar wat ik wel kan doen is een bijdrage leveren om financiƫle middelen bijeen te brengen, zodat onderzoek en ondersteuning daarvan mogelijk wordt en/of blijft.

Dus toen men mij uitnodigde om op, op eigen kosten, mee te gaan naar dit Evenement om daar op 19 september 2015 de verrichtingen van de sportievelingen op de gevoelige plaat ( lees geheugenkaart ) vast te leggen, hoefde ik daar geen moment over na te denken.


Alpentocht 2015. Alpentocht 2015


Donaties kunnen jullie hier doneren. Doneren

Selecteer deelnemer : Motor Team Ubbink
en vul de rest van de gegevens in.


Helpen jullie mij mee met het inzamelen van sponsorgelden ?


Alvast bedankt.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Alpentocht 2015

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven