Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

jongste cx liefhebber

 
Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 mei 2015 20:33 | Aangepast door: Wtuinman 
Met het opknappen van de motor heb ik altijd goede Hulp van mijn zoontje ime ( 3 jaar oud ) die sleutelmaten weet en imbussen en het geweldig vind deze aan te geven en te vragen waarom ?nu bracht ik hem vanavond naar bed en hij mocht als altijd een boekje uitkiezen zijn keuze viel op het peters cx handboek en dus heb ik heerlijk voorgelezen over cabarateurs en cilinderkoppen want dat wat toch wel mooi omdat wij die ook hebben het
papa . !!!!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 mei 2015 22:28 
Hartstikke Leuk!!

Het gaat er niet om wat papa voorleest, maar DAT papa voorleest..
Zo wordt de liefde voor de CX er (bijna) met de paplepel ingegoten.

Harmony,
Hans.
( die vroeger geen CX boek had om de zonen uit voor te lezen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 mei 2015 23:02 
Ik denk het niet hoor Hans. Ik denk dat het kleine Tuinmannetje alles wil weten van de CX. Hij moet immers drie jaren nog inhalen!
Geweldig!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 29 mei 2015 10:02 
Ah, hoop voor de toekomst. Mooi dat de CX kennis wordt overgedragen op jongere generaties
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 mei 2015 09:19 
Zal het aan mijn dochters van 2 en 4 vragen.
De oudste wil alleen zijspan ( psijpsan zo als zij het zegt ) rijden.

Sleutelen nog niet, maar wel over de motorhef tafel kruipen door het vet, en dan haar eiegen fietjes na lopen.
Papa weer boos omdat het zwarte vet niet mooi kleurd bij haar rose broekje...........
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 30 mei 2015 17:29 
Die van ons gaan al heel lang mee naar Treffens. En als ze dan eenmaal 18 zijn mogen ze zelf op een CX, denk je nog. Niet dus. Door die stomme nieuwe regels moet ze op een 125 cc rijden. Op de lange afstand niet te doen. Vorig jaar wel naar Vechta geweest op de motor, maar dit jaar rijdt ze maar met de auto mee. In juni wordt ze 20, maar dan nog wachten tot oktober omdat je je A1 twee jaar moet hebben. En dan nog dat gedoe met die 35 kw.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 mei 2015 19:14 
Ik vind het toch een stomme regeling. Iemand die 18 is mag welke auto dan ook rijden.

Moet je eens voorstellen wat een heibel er komt als je een dergelijke regel zou toepassen op auto-rijbewijs: tot 20 jaar niet meer dan 900cc en 50pk, tot je 22ste niet meer dan 1300 cc en 90pk ( ik noem maar wat) en pas daarna 'volwaardig' rijbewijs.
Maar och, er rijden er toch wel wat rond die een te klein rijbewijs voor hun motor hebben.....

Harmony,
Hans.
( die weet hoe netjes Steph rijd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 31 mei 2015 01:22 
Dat is het gekke. Een sportwagen met 400pk mag ze wel rijden. Niet dat we die hebben
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 31 mei 2015 07:28 
ja inderdaad, motorrijbewijs weer gewoon 1tje van maken en niet 4 klasses...
maar ze denken er zo over;
sportauto; kooiconstrucktie, aibags enzo..veilig als je met 200 ergens tegenaanrijd?
motor; open en geen kreukelzone... niet veilig?

groetjes werner (wanneer koop je die sportwagen coen?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 jongste cx liefhebber

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven