Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Itsart jarig

 
Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2015 08:51 
Itsart , van harte gefeliciteerd. gr Theo.
theo cx ds

Schrijver antoon

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2015 10:17 
Vanharte gefeliciteerd!
Groet Antoon..

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2015 21:53 
Idsart, van harte gefeliciteerd van het hele gezin hier in Linschoten!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2015 09:01 
Van harte namens Victor en mij
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 juni 2015 12:50 
Hoi Idsart,
Beter erg laat dan helemaal nooit.... Gefelicxiteerd met je verjaardag !

Harmony,
Hans.
( die op 7 juni iets anders te vieren heeft, en dat hopelijk nog lang mag beleven )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Peter650
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 juni 2015 01:39 
Dag Idsart,

Je bent onlangs weer eens jarig geweest, zie ik op dit Forum, en dat is een mooie reden om je te feliciteren, en om je wat over je oude CX te vertellen.

Ik rijd namelijk al weer heel wat jaren op jouw oude CX650E (MH-87-FL). Ik zie op mijn kenteken dat hij op 1 juli 2005 op mijn naam is gezet. Dat betekent dat ik ook bijna wat te vieren heb: alweer 10 jaar zijn deze CX650 en ik samen!!

Je kunt je voorstellen dat het niet altijd probleemloos is geweest. Maar met veel doorzettingsvermogen, en onze site, en veel hulp van Wim Kurver uit Rotterdam, en natuurlijk Marco Becker, heb ik de boel steeds weer aan de praat weten te krijgen.

Soms ben ik haar helemaal zat, en dan vind ik dat ze nu echt weg moet, en fantaseer ik over een Africa Twin of een TransAlp of zo iets. Maar dan rijd ik op een mooie zomerdag door de omgeving, of, laatst voor een weekeindje naar Friesland. En dan ben ik weer verloren.......

Hoe vergaat het jou? Rijd je nog op een CX? Het moet haast wel, anders zou je binnen de club niet zo'n bekende figuur zijn. Ik kan me verder herinneren dat je in Amsterdam onderzoek doet in de Fysica. Heb jij daar het CX-deeltje ontdekt?

Nu, ik ga slapen. Misschien zie ik je nog eens op een CX-treffen, bv in Biddinkhuizen?

vriendelijke groeten,

Peter van Waveren
Nieuwegein

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Itsart jarig

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven