Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

modellen vraagje

 
Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2015 17:10 
hallo mede cx vrienden,

voor een project ben ik opzoek naar scherpe foto's van alle modellen cx en gl 500 en 650 in orginele staat.... zijn er mensen bij die van een of meerdere modellen foto's hebben dan zou ik die graag gebruiken als het mag. foto's moeten van de zijkant zijn. het is om duidelijk te maken wat de verschillen zijn...

ook zou ik graag weten in welke kleuren welke modellen zijn gemaakt orgineel.

zouden jullie me kunnen helpen? ben al veel aan het zoeken geweest maar niet alles gevonden, en zeker niet echt scherpe foto's en dan ook nog van de zijkant...

alvast bedankt

groetjes chantal (die als ze iets in dr kop heeft het niet in dr kont heeft of zoiets toch)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2015 17:19 
Helpt DEZE LINK misschien?
Wat betreft de CX650, die zijn in het (metallic)rood, wit en zwart leverbaar geweest. Van de andere modellen weet ik het niet.
Via DEZE LINK kan je allerlei Honda kleurcodes terugvinden
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2015 17:23 
dank je marcel, daar had ik al gekeken maar de foto's zijn niet scherp genoeg voor wat ik wil.... maar de kleuren kom ik al weer beetje verder mee. thanks

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 15 juni 2015 17:27 
Dat wordt googelen vrees ik.
Hier een 81 model CX500.
cx500-81
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Johan001

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 juni 2015 22:13 
Hallo,
Via GOOGLE naar afbeeldingen van honda cx 500 Daar staat vast wat bij succes
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 15 juni 2015 22:40 | Aangepast door: MAST 
Als je HIER zoekt, vind je wellicht meer afbeeldingen. Ik zie net dat de "grote" afbeeldingen niet (meer) zichtbaar zijn op die site. (Forbidden)
DEZE site geeft wel "grote" foto's.
Het blijft waarschijnlijk wel lastig om te vinden wat je zoekt, omdat de foto's op internet vaak flink verkleind zijn en dan heb je niet de kwaliteit die jij zoekt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver PHGL500

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 juni 2015 01:26 
scherpe foto's van mijn GL500D, bj. 02/1982:
(in diverse stadia van ontmanteling en wederopbouw)

http://s683.photobucket.com/user/9kGriffin/library/GL500?sort=3&page=1
GL500 73k miles |
2x Saab 9000 |
Pan European 1100 & 1300 |
Volvo V70 |
Mercury Capri 1.6 16v cabriolet

Schrijver chantal

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 16 juni 2015 06:18 
dank jullie mannen, daar kan ik wat mee... denk dat ik nu van alle modellen wel een goede foto heb

groetjes chantal (die gek word van al die mooie motors die ze gezien heeft laatste dagen met dat googlen ;) )

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 modellen vraagje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven