Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

verzoek

 
Schrijver Johan001

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 juli 2015 23:53 
Hallo,
Bij diverse deelnemers aan het forum staat een afbeelding leuk .....wil ik ook wel maar hoe ???
Tevens de limmerik er onder.

niet zo thuis in dit geheel
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 juli 2015 07:52 
Hallo Johan, dat kan je zelf doen door op je naam te klikken. Als het goed is zie je dan een overzicht met je gegevens.
Helemaal onderaan staat : voorkeuren aanpassen >>>. Als je daar klikt, kan je de "limmerick" invullen en je kan daar een plaatje of foto uploaden (je avatar). Die mag niet te groot zijn!
Als het niet lukt, stuur mij(via pb) dan de foto of het plaatje en de tekst die je zou willen plaatsen, dan kan ik het voor je doen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2015 07:53 
Ja goede vraag, ook ik heb dat per stom toeval ooit eens met een beetje hulp voor elkaar gekregen, maar ik zou het zo nu even niet meer weten.
Ik denk dat een ander binnen kort wel uitleg geeft, en anders moet je even contact zoeken met de site beheerder.
groetjes Marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Johan001

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juli 2015 08:08 
Bedankt ga het proberen
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 7 juli 2015 14:19 
Fixed it for you!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Johan001

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 juli 2015 17:24 
MY THANKS IS VERY LARGE
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 8 juli 2015 01:07 
En het is gelukt zie ik. Mooie ondertekst!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 verzoek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven