Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

kleppendekselrace 2015

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2015 13:50 
heb nog even gezocht naar de regeltjes en gevonden, volgens mij was 2009 het eerste jaar dat ie gehouden werd
ik heb ook weer een nieuwe, dit word een winnaar (ik zeg niet welke categorie)
dus voor degene die nog willen gaan knutselen;
Erik1:
Forum Lid

Stuur bericht #1 | Geplaatst: 11 aug. 2009 21:45 Reactie Quote
Beste SJKers,

Nog even ter uwer aandacht: Op vrijdagavond houden we de kleppendekselrace. Vergeet niet je kleppendekselracer mee te nemen!!

Moet je er nog even snel een bouwen? kijk dan op http://www.vanengelenhoven.net/CX-Kleppendekselrace.htm voor alle maatvoeringen, regels en andere wetenswaardigheden.

Groet Erik.

prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2015 13:51 
haha en toen was het op vrijdagavond... nu is het op zaterdag middag ;)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2015 20:00 
Mijn redhot destroyer staat al klaar om de overwinning dit jaar naar Nederland te halen i.p.v. de "red hot " uit Engeland.
Ik heb hem vorig jaar in een rechtstreeks duel na de officiƫle wedstrijd al een keer verslagen, en dat gaat dit jaar tijdens de wedstrijd ook gebeuren.
Dus wees gewaarschuwd voor de Red hot destroyer.
Redhot destroyer
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juli 2015 13:29 
Helaas momenteel geen kleppendeksels over.
Toen der tijd had ik Erik een hele doos afgegeven om het kleppendeksel racen te promoten.
sorry, het is niet anders.
groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2015 15:49 
marco,

ik vraag ook niet om kleppendeksels. ik promoot alleen even dat we een race houden (zoals elk jaar) zodat iedereen er nog even aan kan denken zijn racer uit het stof te halen en/of er inderdaad 1tje te bouwen. als ze daar nog een deksel voor nodig hebben moeten ze zelf op zoek of er ter plekke op sjk maar 1tje van hun eigen cx afhalen hahaha

groetjes werner (nog 4 nachtjes werken)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 juli 2015 01:03 
Goed gedaan Werner!! Ik was er zelf niet aan toe gekomen om weer een race op touw te zetten maar fijn dat jij er aan gedacht hebt!!
Zal kijken of ik ook nog wat nieuws kan bedenken.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 juli 2015 06:34 
ja erik,

ik wilde dit jaar een proffesionele maken samen met matthew. maar die kan helaas niet, dus het is weer een ''werner-creatie'' geworden, maar wel met dezelfde soort wieltjes als de nummer 2 van vorig jaar hihi...

Schrijver Hansv

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 23 juli 2015 08:30 
Tot dusver niet genoeg energie om een kleppendeksel racer te bouwen. Dus ik sla een keertje over denk ik. Maar je weet het maar nooit met mij, in een onachtzaam moment kan er zo weer iets te voorschijn komen.......

Harmony,
Hans.
( de basis van vorig jaar was erg goed, misschien...... nee, toch maar niet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 juli 2015 21:12 
Hansv:
Tot dusver niet genoeg energie om een kleppendeksel racer te bouwen.

dan neem je die mooit van vorig jaar mee? dat mag wel, misschien wint ie dit jaar wel. als de baan net iets gunstiger opgesteld staat, of je net dat beetje wind meer mee hebt op het moment van de start. maak je grote kans nu wel te winnen in plaats van roemrijke 2e plaats hihi...

groetjes werner (aftellen begoonnen, nog 8en half uur)en een beetje...

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 kleppendekselrace 2015

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven