Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Even voorstellen

 
Schrijver Clemens wessel
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 dec. 2015 20:28 | Aangepast door: Clemens wessel 
Hallo,

Ik ben Clemens Wessel uit Dordrecht en sinds deze week in het bezit van een fraaie zwart/rode CX500-B uit 1981.
Voorheen diverse motoren gehad.Begonnen met een CB550,daarna een Honda 400 2 cil.Een DKW RT 250, een Kawa 400, en vorig jaar een Suzuki GSX 600,type Tupperware met lekker veel plastic.Niks voor mij.
Doet u mij maar metaal met een klassiek en moderne techniek gemixed.Ik heb het idee met mijn CX 500 hiermee ,na jaren zwerven ,het rechte pad te hebben gevonden.😉
Dit moet dus maar een blijvertje zijn......

Schrijver PHGL500

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 dec. 2015 10:41 
ha Clemens,
welkom op dit mooie forum. de CX/GL500 is een lekkere onthaast-motor, zeer geschikt voor de binnendoor-weggetjes. heb je eenmaal het geluid van de V-twin gehoord, krijg je het nauwelijks meer uit je oren. ik heb zelf een GL500 uit 1982.

sleutelen aan zo'n ding is vrij eenvoudig, zelfs voor een motor-leek als ik. ik had tot november 2014 enkel aan auto's gesleuteld, maar met de GL500 moest ik 'aan de bak': het blok had een lekke voordeksel-pakking. noem het maar een assemblage-fout van de fabriek. vervangen was uiteindelijk vrij makkelijk, maar eer je zover bent... je leert op zo'n manier wel je motor kennen.

komend voorjaar ga ik (naast mijn Pan European) ook weer met de GL rijden. de kilometers die ik in 2014/15 ermee heb gereden waren toch wel errug leuk. ik moet alleen nog even de remschijven terugwisselen.

veel plezier op het forum!
GL500 73k miles |
2x Saab 9000 |
Pan European 1100 & 1300 |
Volvo V70 |
Mercury Capri 1.6 16v cabriolet

Schrijver Clemens wessel
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 dec. 2015 16:10 
Dank je.Vandaag was het in ieder geval prima weer om het assortiment reinigingsmiddelen er op los te laten.Ze glimt weer als een honde... in de manenschijn.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 30 dec. 2015 20:48 
Welkom Clemens en veel plezier met je CX en deze club!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven