Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Trevor overleden

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 19 juni 2016 00:57 
Ik heb de afgelopen jaren Trevor leren kennen als een rustige, fijne, gezellige en technische CX fan. Afgelopen jaar voor SJK overnachte Trevor samen met Anne bij ons in Nijkerk. Na het avondeten besloten we met z'n vieren op de fiets in Nijkerk een ijsje te gaan eten. Toen bleek dat Trevor al zo'n 40 jaar niet meer had gefietst!! "I havn't ride a pushbike for 40 years, Rose will not believe me!!" Die avond hebben we daar zoveel schik om gehad samen!! Tijdens het laatste contact dat we afgelopen week hadden kwam hij daar steeds weer op terug, die avond heeft zo veel indruk op hem gemaakt!! 't Was zo'n simpel idee van Ina, even een ijsje eten, met zulke grote gevolgen!!

Zo zal ik Trevor blijven herinneren, onwennig fietsend in Nijkerk.

Ina en ik wensen Rose, Vicky, familie en vrienden veel sterkte met het verlies van Trevor.

Ina en Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#17 | Geplaatst: 19 juni 2016 08:39 
Erik1:
Na het avondeten besloten we met z'n vieren op de fiets in Nijkerk een ijsje te gaan eten.

aha dat is dus het verhaal op feestboek waar anne het van de week nog met trev over had hihi...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#18 | Geplaatst: 19 juni 2016 11:06 
Voor de mensen die een kaart willen sturen: Trev & Rose Hadley.
11 Grange Crescent
Penkridge Staffordshire
ST 19 5LU (U.K.)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 20 juni 2016 13:43 
Trevor Hadley is niet meer, ongelofelijk! Drie weken geleden was ik nog bij hem en zijn lieve echtgenote Rose thuis nadat hij kort in het ziekenhuis had gelegen. Trevor was Trevor, zoals altijd: oprecht geïnteresseerd, vrolijk, relativerend en uniek. Zijn overlijden laat een grote leegte achter.

Anja en Roelof, Paul & Lex Veldhuis, Apeldoorn.

P.s. Dank voor het adres, Marcel. Ik kon het niet weer vinden in m'n losbladig archief. Het huis wist ik nog uit m'n hoofd weer te vinden na een eerder bezoek een paar jaar geleden.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver beinhart

Bestuur 
#20 | Geplaatst: 5 juli 2016 02:02 
het is nu 2 uur (s'nachts) wij; wouter en ikke, zitten hier nogsteeds wakker. want onze chauffeur zei; we vertrekken om 3 uur. dus over 1 uurtje. dus wij vonden het niet de moeite om nog te gaan slapen, dat doen we wel in de auto...

dus zo meteen beginnen we aan het ontbijtje voor cosmar en chantal (die niet meegaat) lekker eieren bakken en thee zetten

groetjes werner (we nemen de laatste biertjes nog ff)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#21 | Geplaatst: 5 juli 2016 07:31 
Veel sterkte daar. Best regards to Rose and Vicky.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#22 | Geplaatst: 5 juli 2016 08:55 
Veel sterkte daar. Fijn dat jullie konden gaan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 14 juli 2016 17:52 
Heey Werner en Wouter,

Wat tof dat jullie daar geweest zijn!! Wij hebben nog van alles afgewogen en bekeken om nog naar Engeland te kunnen gaan maar het ging echt niet, ten eerste met school en ten tweede kreeg onze Maud haar HBO diploma, daar moesten we bij zijn. Jullie hebben vast de club goed vertegenwoordigd!!

Groet Erik en Ina.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#24 | Geplaatst: 15 juli 2016 07:31 
Erik1:
Heey Werner en Wouter,

en cosmar was er ook bij, zonder hem had ik niet op de achterbank kunnen slapen. hij was onze chauffeur

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 15 juli 2016 16:26 
Ow, dat had ik niet begrepen....
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Trevor overleden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven