Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Let op: nepvirus waarschuwing

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 15 maart 2004 18:35 | Aangepast door: coenox 
Belangrijk:

Vanmiddag kreeg ik het volgende bericht op info@hondacx500.com:

'Dear user, the management of Hondacx500.com mailing system wants to let you know that,

We warn you about some attacks on your e-mail account. Your computer may
contain viruses, in order to keep your computer and e-mail account safe,
please, follow the instructions.

Further details can be obtained from attached file.

For security purposes the attached file is password protected. Password is "35052

Deze mail ging vergezeld van een bijlage met daarin een virus !! Dit bericht is nep en niet door ons verzonden. Mocht je dit bericht ontvangen open dan niet de bijlage en gooi het bericht gelijk weg !!

Coen
voorzitter Honda CX V-club
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 15 maart 2004 19:05 
Hallo, ik ontvang de laatste tijd ook met virussen mailtjes op mijn hondacx500 account die van Microsoft zouden komen. Dit soort mailtjes kunnen beter gelijk weggegooid worden.(bijlage nooit openen!) Microsoft stuurt NOOIT mailtjes naar gebruikers.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 maart 2004 19:59 
Op werk was er voor gewaarschuwd. Ik kreeg er eentje binnen van zogenaamd het management van mijn ISP met een attachment. Als je zo iets binnen krijgt gelijk verwijderen en onder geen gevakl het bestand openen. Het waxhtwoord brengt het virus in werking en is dan niet meer te stoppen. (Bugbear is het virus!)

Wouter

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver vlijm
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 maart 2004 20:30 
Met een goede virusscanner krijgt dit soort bedreigingen geen kans; ik krijg op het moment pakweg 4-5x per dag een melding van een mailtje met virus. Allemaal van dezelfde strekking als wat je beschrijft...

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Let op: nepvirus waarschuwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven