Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Puur of verbouwd?

 
Schrijver Clemens wessel
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 nov. 2016 09:34 | Aangepast door: Clemens wessel 
'De oude dame' en ik hebben een prima zomer gehad.Momenteel heeft ze haar klassieke pyjama weer aangetrokken en mag ze een paar maandjes uitrusten.'De oude dame' is wat rimpelig,heeft hier en daar wat ouderdomsvlekjes maar ik begin haar steeds meer te waarderen.Moedig ik haar aan tot een groot onderhoud,een Botox-beurt of het laten verwijderen van overtollige uitstekende botten?Zeker niet,ze is mooi en karaktervol zoals een oude dame hoort te zijn.Dat is mijn mening.Uw mening mag hiervan verschillen.Dat is het mooie van dames.Een ieder zijn eigen smaak.
Ik kijk wel weer uit naar het moment dat 'de oude dame' haar pyjama weer verruild voor een zonnig zomerjurk en we samen weer op pad kunnen.
Nog even geduld..........

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 20 nov. 2016 20:09 
Wat ben ik nieuwsgierig naar 'De oude dame'....
Ook met pyama aan...

Grtjs
Lieke
(Die ook een dametje op leeftijd rijdt..Merlijn genaamd)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Clemens wessel
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 nov. 2016 21:11 
Beste Lieke.Het is een zwart/rode 500cx-B uit '81.
Ik zou graag een foto bijvoegen maar ik zie even niet zo snel hoe dat moet.....
Groet,Clemens

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 20 nov. 2016 21:59 
Clemens, je kan even bij "veel gestelde vragen" kijken. Of je klikt HIER voor een uitleg over foto's plaatsen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Puur of verbouwd?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven