Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CR 500

 
Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 jan. 2017 11:05 
nee geen foutje, wie weet er , of van een CR500 2takt crosser er nog ergens onderdelen van het blok te verkrijgen zijn?

GR Theo
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 12 jan. 2017 11:59 
Heb je al bij CMSnl.com gekeken? Daar zie ik een hele waslijst met CR500 modellen.
Hier een link naar de CR500
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver borisz
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 jan. 2017 13:08 
DavidSilver?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 jan. 2017 13:58 
Beste Udent,
Je kan beter vragen wat je zoekt,
Ik heb gekeken bij cmsnl, als dealer,, daar mag is dus meer zien,, en daar is best nog een hoop leverbaar.
Het enige wat in de reproduction aftermarket als nog extra te leveren is zijn, tank mount rubber, remblokken, en master rem cilinder.

Veel zaken zijn origineel dus nog leverbaar.

Dus wat zoekt u?
Wie weet kan ik even mee kijken, zeggen of het leverbaar is, en wat de kosten zijn.

Ik had gezien dat het 2tackt is, maar het bouwjaar is ook van belang, ik geloof van 1997 tot 2002, en is in verschillende landen uit gekomen.

groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 jan. 2017 18:32 | Aangepast door: Floris 
Theo, nog een tip: kijk 'ns op eBay
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 jan. 2017 21:52 
zo maar even een twee tal online www adressen waar je misschien ook wat aan hebt.

www.hondapartshouse.com/cr500r

www.bikebandit.com/1998-honda-cr500r

succes Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 jan. 2017 12:01 
marcobecker:
Ik had gezien dat het 2tackt is, maar het bouwjaar is ook van belang, ik geloof van 1997 tot 2002,

Ken uw klassiekers Marco! De CR500 is het iconische tweetakt 500CC crossfietsje van Honda, gemaakt van '81 tot '02. Mooi ding en met een smalle powerband en de crossvertanding gaat het als de brandweer!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 jan. 2017 13:56 
ja, maar ik heb gezien dat er andere bouwjaren (één pagina buiten;and cmsnl, er waren er meer) zijn in buiten land, dus ik hou rekening met grijze import. Daardoor neem ik niks voor waar aan, zeker niet als het over honda gaat. Er zijn vele verschillen....
Vandaar dat ik vaak toch net even wat meer vragen stel.

Helaas kan ik hier niet de linkjes neer zetten om meer zaken te laten zien. Dat is dealer info, en mag en kan dat niet hier tonen.
U als klant bij cmsnl ziet maar een paar modellen, ik als dealer veel meer.
Alleen van honda cx500 zie ik geloof ik al 250 modellen................ja, veel ja....
dus vandaar...
En dan weet je ook gelijk dat er modellen zijn die wij dus niet kennen, neem nu de gl500c met 1 schijf???? waar komt die vandaan?
heeft dezelfde rempomp als een ft500, en cx650... NU heb ik drie modellen opgenoemd die heel erg verwarrend zijn. Alle modellen zijn eigenlijk niet voor ons van toepassing, en toch rijden ze hier rond.
Je wil niet weten hoe vaak ik vragen krijg? kan dit? bestaat dit? welk onderdeel heb ik nodig? veel motorfietszaken roepen mijn hulp in..... dus vandaar, ik neem niets voor waar aan, ook al denk ik de klassieker te kennen...........


deze tekst is goed bedoeld, opbouwende kritiek, en wil hier mee aangeven waar ik mee worstel als ik de gewone vragen via de mail binnen krijg.... en foutjes zijn zo gemaakt.


groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver udent

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 jan. 2017 12:11 
Iedereen bedankt voor je reactie, ik geef dit door aan mijn collega Rene, die heeft er een en vroeg mij, of van de CX clubleden hier info over had, nou dat is dus gelukt.

Gr Theo
theo cx ds

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CR 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven