Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Puristen ter info "top 10 cafe racers"

 
Schrijver Marco
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 feb. 2017 13:53 
in de top tien beste cafe racer komt de cx500 uiteraard ook weer voor. Jawel op nummer 1, 5 en 7
https://www.youtube.com/watch?v=RFAiAgPJrj0

het zijn mooie machines geworden laten we eerlijk zijn

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 feb. 2017 15:52 
Die stem! Ik ga die video nog eens terug kijken als ik niet in slaap kan vallen...

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2017 15:53 
en: mooie motoren idd.

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 feb. 2017 07:56 
wel gezegt ze hebben knap werk gelevert... maar persoonlijk vind ik ze niet mooi.... maar ik ben dan ook meer van het chopper achtige... en ik mis gewoon een stuk motor.... dat open gedeelte overal vind ik niets.... maar dat is mijn mening... vind wel meer niet mooi wat andere wel mooi vinden....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 25 feb. 2017 13:32 | Aangepast door: coenox 
Tja, smaken verschillen. En hoewel ik tegen het ongebreideld in stukken zagen van CX'en ben, vind ik het wel mooi als het deskundig en smaak is gedaan. Wat mij betreft is dat hier het geval. Overigens niet voor mezelf. Op mijn motor moet ik 700 km op een dag kunnen rijden. Wel wordt het een beetje sleets. Ik zit te wachten op een nieuwe hype.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 feb. 2017 13:23 
Dan moeten we maar een nieuwe hype gaan bedenken!! Dan hebben we allemaal weer wat te doen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Puristen ter info "top 10 cafe racers"

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven