Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Reageren op Persoonlijke Berichten (PB)

 
Schrijver CxREW
Admin 
#1 | Geplaatst: 4 april 2017 20:29 
Beste forum-gebruikers,

Het komt vaak voor dat mensen reageren op een Persoonlijk Bericht (PB) waarvan ze een notificatie in hun emailbox ontvingen. De meeste mensen weten wel hoe ze een PB moeten beantwoorden, want ze kennen hun weg naar de "Persoonlijke Berichten" op het forum.

Toch gaat het regelmatig fout, doordat mensen denken dat ze de notificatie moeten beantwoorden. Ze schrijven hun antwoord dan in een emailbericht op hun computer en versturen het naar de afzender van de notificatie. Die emails komen niet bij de beoogde persoon terecht maar bij de webmaster van het forum!!! Voor de duidelijkheid: een notificatie is niets anders dan een geautomatiseerd bericht van de forumsoftware waarin je ervan op de hoogte gesteld wordt dat er een PB voor je klaarstaat.

Hierbij het verzoek om erop te letten dat als je wilt reageren op een PB, je dat moet doen via het forum. Op het forum staat bovenin de menubalk "Pers. Berichten". Daar bevindt zich de mogelijkheid om PB's te lezen en versturen.
webmaster (JiMi)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 april 2017 11:52 
beste,

Het probleem zit hem er ook in, dat het antwoord te veel op persoonlijk bericht lijkt in de outlook email.
en wat je dan doet, is dat altijd een repley geven. Ik zelf betrap me er vaak op.......
Begeven moment zie ik wel dat het niet klopt, en log ik hier in op de site. En regel het dan als nog. Helaas heb jij dan al de mail.

Toch de laatste tijd gaat het hier beter, dus van mij zou je minder mail moeten krijgen.
Groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Reageren op Persoonlijke Berichten (PB)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven