Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

eindelijk rijbewijs!!

 
Schrijver gea visser
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 maart 2004 19:04 
In oktober ( motorbeurs in Hardenberg) zag ik een goeie, goedkope cx staan. Dit leek me wat, want ik wilde heel graag een cardan motor. De fiets kostte niet veel, er was 1 probleem, ik was sinds augustus bezig met rijlessen (2 per week) en had nog geen rijbewijs. De bijzondere verrichtingen leverden veel problemen op: ik was veel te voorzichtig. Als je heel langzaam een 8-je wilt draaien ga je vanzelf op je snuit. Eind november kocht ik de cx om 'in de achtertuin' (dus op een rustige parkeerplaats) mijn rondjes te kunnen oefenen. Daarmee nam mijn zelfvertrouwen behoorlijk toe. En nu, eindelijk, ontving ik op 25-3 het zo felbegeerde rijbewijs. In 1x geslaagd!! Een prestatie na ongeveer 55 of 60 lessen. Vanaf 1 april wordt het examen veel moeilijker door de extra bijzondere verrichtingen die er bij komen, dus precies op tijd klaar. Nu kan ik dus eindelijk zonder gehijg van mijn instructeur in mijn oor de weg op. Het leven is geweldig!!! Gea

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 maart 2004 19:34 
gefeliciteer met je rijbewijs en dat je vele kilometers met de CX mag makeninde EU landen er is zo veel tezien en om gezien te worden.groeten uit wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 maart 2004 21:31 
Gea, welgefeliciteerd met je rijbewijs! En wees maar blij dat je geen examen nieuwe stijl hoeft te doen, want het is er niet makkelijker op geworden.

Geniet van het rijden met je CX.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 maart 2004 22:34 
Proficiat Gea! En dan nog wel zelf geoefend op de CX! Zeker niet de makkelijkste fiets om bijzondere verrichtingen te oefenen!
En je zult hem nog missen, die instructeur! Ik vonde het maar gek: op de motor rijden zonder iemand die je vertelde waar je naar toe moest!
Veel plezier met rijden!
Groeten
Ray

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 28 maart 2004 14:54 
Gea gefeliciteerd !!!

De CX is een prima motor om op te beginnen. Maar pas op hoor. Ik heb in 1986 mijn rijbewijs gehaald, dezelfde maand een CX gekocht en er vervolgens tot nu toe aan blijven plakken. Ik kijk met afgunst naar andere mooie motoren, maar kan geen afscheid meer nemen. Je bent gewaarschuwd (-:

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 maart 2004 22:15 
Gefeliciteerd, Gea, en nu met dat mooie weer , mee naar Vechta eind Mei .
Dat is das fun op de motor.
Kijk maar op de site agenda.

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver ermina54
Gast 
#7 | Geplaatst: 30 maart 2004 21:24 
Hallo Gea,
Ik weet niet of je inmiddels al een cx hebt gekocht. Ik heb er vandaag een te koop gezet op het prikbord voor euro. 950,-- hij staat in de showroom onder cx 500A nummertje 25.
bij belangstelling mag je me bellen.
telefoonnummer: 0226-341265
groetjes,
Herman

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 eindelijk rijbewijs!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven