Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

nieuwe kuip

 
Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 maart 2018 20:42 | Aangepast door: pjotter 
Na de laatste herfststormen van vorig jaar is mijn motor 3x om gewaaid met de nodige schade.
Met name aan de kuip is de schade aanzienlijk. Rand zwaar geschaafd, neus geschaafd en gescheurd en dan de binnen kant.
Over grote lengte gescheurd en de rechter lower is een heel stuk uit gebroken. Al met al is het er niet mooier op geworden.

Nu was ik al een tijd op zoek naar een andere kuip. Liefst een zelfde want het was toch liefde op het eerste gezicht.
Maar aangezien er geen miljoenen van gemaakt zijn, )Windjammer 5*, masked nose, flat bottom, different, angular Lowers 1981 to 1983
100,000) en er toch een hoop in de loop der jaren gesneuveld zijn had ik de hoop een beetje op gegeven.
Tot ik vorige week er 1 op marktplaats zag staan met lowers.

Deze inmiddels gekocht en die kan in de stalling tot ik weer terug ben in Nederland.
Nu nog zien dat ik hem hier krijg want ik ben er achter dat hij in de kop van Drenthe (Vlagtwedde om precies te zijn) ligt zo'n 240km van hier. Hij zal dus nog even moeten blijven liggen helaas.

Wordt vervolgd.

Adiõs pjotter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 nieuwe kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven