Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX500 police trike te koop op Ebay

 
Schrijver Monique
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 april 2004 12:47 | Aangepast door: Monique 
Oei..oei..woonde in nu maar in de USA...Daar staat (stond...$999,-)voor heel weinig dollartjes een cx-trikie te koop op:

[url=http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=24 71121652&sspagename=ADME%3AB%3ASS%3AUS%3A1
]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2471 121652&sspagename=ADME%3AB%3ASS%3AUS%3A1
[/url]

(misschien kan iemand de link automatisch maken?)

Dit is een iets nieuwer type als dat ik heb. (ik heb een '81 cx500D.) Deze bak is wat vierkanter...Dit is exact dezelfde versie als in de film
"Sudden Impact" met Clint Eastwood te zien is...
Zo zie je maar weer, je ziet ze af en toe toch voorbij komen...leuk!!

Groetjes van TrikerMo

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 april 2004 22:16 
Zeg Monique, rij je nou nog steeds op een driewieler?? :-))))
Groetjes,
Ray (die net de zijwieltjes van zijn CX heeft gehaald.........)

Schrijver Monique
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 april 2004 22:33 
Hoi Ray...

Ja joh...ik heb die zijwieltjes zeker nodig, anders val ik om...;-)
En na het zien van de films waar ze in rijden, blijf ik er helemaal op rijden, misschien word ik ook nog eens berucht...eh..beroemd...:-))

Groetjes TrikerMootje

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 4 april 2004 21:52 | Aangepast door: coenox 
Ik krijg die link maar niet automatisch. Echt balen dat dat ding niet in Duitsland of zo wordt aangeboden.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 4 april 2004 23:06 
Klik hier eens
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 april 2004 21:10 
Echt gaaf zo'n CX500.

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 april 2004 09:25 
Hey Monique!
Ja, heb 'm laatst ook gezien in Sudden Impact met held Clint! Heel bijzonder. Trouwens, wat een gave site zeg, ik wist niet dat er zo'n club was met ouwe politievoertuigen! Dat is zeker een aanrader, er zou een link moeten zijn hier op deze site naar jullie site!
Trouwens een idee: een CXtoertocht begeleid door jouw club! Zou leuk zijn, niet?
Groetjes
Ray (die politievoertuigen die geen bonnen mogen uitschrijven veel leuker vindt!)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 april 2004 20:35 | Aangepast door: Hans 
Maar dame en heren ,

die trike heeft wel even $ 4.050,-- opgebracht! Da's toch meer dan Euro 3500,-- (dus in oud Hollandse guldens bijna 8.000,--).
Da's een boel voor een CX zeker in Amerika, maar niet veel voor een dergelijk collectors item.
En Coen, erg spijtig inderdaad dat ie gewoon in de States blijft rondrijden.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Monique
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 april 2004 20:52 
Hee Ray,

Het is inderdaad een leuk idee, dat begeleiden van een toertocht...ware het niet dat de laatste twee jaar de regels zijn verscherpt wat betreft begeleidingen.Daar heb je tegenwoordig een speciaal MBT-team (motorbegeleidingsteam) bij nodig met de nodige vergunningen...:-( Vandaar dus dat we tegenwoordig bij evenementen als "showteam" optreden en meestal voor de stoet als groep uitrijden om het gebeuren een beetje een extra dimensie te geven.De toeters en bellen gebruiken we dan alleen met toestemming van de locale politie...
Voor diegenen die de link naar onze site graag willen weten :
www.politievoertuigengroep.nl

Groetjes,
Tricky Triker Mo (mijn bijnaam...:-)))

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX500 police trike te koop op Ebay

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven