Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Wie heeft de ZH-71-88 of ZH-77-81

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 april 2004 13:00 
Hallo!
Een kennis van me biechtte dit weekend op ook een CX te hebben gehad, die wellicht nog steeds rondrijdt. Over het kenteken bestaat enige onzekerheid, maar een van de twee hierboven is het. Ten tijde van verkoop was ie origineel blauw metallic. Wie o wie is in het bezit van deze CX?
Groeten
Ray

Schrijver JosvanR
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 april 2004 15:15 
Het kenteken is in ieder geval ZH7188 want het andere kenteken is vervallen. Ik kan ivm privacy helaas niet zeggen wie het is!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 april 2004 15:32 | Aangepast door: Floris 
Beste Jos, pas maar op :-) Uit jouw reactie kunnen we opmaken dat je inzage hebt in het kentekenregister. Je kunt dus nog veel meer vragen verwachten (die je ook niet wilt/mag beantwoorden).
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 april 2004 17:44 
wat een gezuur laten de genen die dat zo graag willen weten het zelf uit zoeken en niet een ander voor het karretje spannen,bel naar veendam en je krijgt het zelf te horen over je kenteken of je motor belasting
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 april 2004 19:06 
Hoi Jos,
Leuk om te horen dat die machine nog rondrijdt..Weet je toevallig of diegene nog lid is van onze club?
Ik snap de privacy wel, ik zou het ook niet verklappen!
Groeten
Ray (die de irritatie bij ouwe_jan niet begrijpt..)

Schrijver Age hettema
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 april 2004 21:25 
Ray,

Wat ouwe jan nog meer zegt is dat iedereen naar Veendam kan bellen om een naam bij een kenteken te krijgen. Tot zover trouwens de bescherming van de privacy :-). Dus ben je nog nieuwsgierug, pak de telefoon. Misschien krijg je Jos wel aan te lijn!
Age

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 april 2004 23:15 
Ik werk niet bij de RDW! Overigens kun je niet zomaar naar Veendam bellen en een kenteken natrekken. Sommige bedrijven hebben een RDW-authorisatie en zodoende kan ik wel eens een kentekenhouder achterhalen....

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wie heeft de ZH-71-88 of ZH-77-81

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven