Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

agenda

 
Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 30 okt. 2018 08:55 
hallo mede cx'ers,

heeft er iemand een leuke rit, motortreffen of iets anders wat hij graag in de agenda ziet staan?
mail dan de info hierover naar het bestuur; bestuur@hondacx500.nl ovv agenda
dan zetten wij deze erbij. de agenda voor 2019 is er al en er staan (behalve de stamtafels) er al een paar bij

groetjes werner (agendabeheer)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 30 okt. 2018 09:57 
In het oude ambachten en speelgoed museum in Barneveld is tot december dit jaar een tentoonstelling te zien over oude bromfietsen uit de jaren 50 en 60.
"mijn broer had er ook zo een!"
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 2 nov. 2018 22:26 
MAST:
In het oude ambachten en speelgoed museum in Barneveld is tot december dit jaar een tentoonstelling te zien over oude bromfietsen uit de jaren 50 en 60.
"mijn broer had er ook zo een!"

das gewoon een museum wat open is? in de agenda wil ik toch eigenlijk meer speciaal motorritten/treffens zetten, of wil je deze er graag in marcel?
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 2 nov. 2018 22:38 
Ja. Dat is in een museum dat op bepaalde tijden geopend is. Hoeft niet in de agenda want het gaat over bromfietsen!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 agenda

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven