Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Satisfaction Guaranteed

 
Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 dec. 2018 11:01 
Wat voor titel is dit nu??
Ik weet zeker dat één lid van onze club met mij weet dat dit de titel is van het clubblad van de AJS/Matchless-club. Zijn naam? Peter van der Schee.
Hij heeft daar een mooi verhaal in geschreven over motortraining voor het rijden in de bergen. Ook zijn avonturen met zijn CX500C in Frankrijk staan daar in. Wij hebben daar een tijdje geleden al van kunnen genieten door zijn verhalen in dit forum.
Het is een mooi verhaal van je Peter en ik als medelid van die club bewonder je moed om daar zo uitgebreid over Honda's en andere merken te praten. Zij kennen naast hun oude AJS/Matchless motoren eigenlijk maar alleen nog moderne Triumphs en BMW's. Japanse machines zijn nog niet echt "done". Dat blijft een merkwaardig sentiment van ze.
Ikzelf heb geen AJS 16 MS meer want na de zoveelste desastreuze klap vanuit het blok ben ik met oude Engelse motoren gestopt. Ze blijven wel erg leuk om op te rijden af en toe en vandaar mijn mede-lidmaatschap. Ik rij wel eens een ritje op een motor van een vriend. Mijn vriend Toon die vroeger eigenaar van Daytona Motors in Schiedam was zegt altijd: kinderen en Engelse motorfietsen zijn leuk bij een ander!
Gr,
Jaap

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 jan. 2019 12:08 | Aangepast door: JiMi 
Ik heb de ervaringen van Peter over zijn stranding in Frankrijk met aandacht gelezen hier op het forum. Maar wat toevallig dat jullie elkaar ook al kenden, of in elk geval beide lid zijn, van de AJS/Matchless-club! Ik ben benieuwd naar het verhaal in dat clubblad (staat het ergens online?) maar we hebben het verhaal natuurlijk al uit eerste hand hier op het forum kunnen lezen.

Gaat de tocht naar Venetië er nog wel eens komen?

Gr,
Jimi
(Sorry voor mijn late reactie, ik loop wat achter)
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Satisfaction Guaranteed

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven