Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Het gebruik van de @hondacx500.com adressen

 
Schrijver CxREW
Admin 
#1 | Geplaatst: 30 jan. 2019 15:07 | Aangepast door: CxREW 
Beste CX-vriend,

In het verleden kon je je als CX-vriend(in) aanmelden bij de club. Je kreeg toen de mogelijkheid om gebruik te maken van een @hondacx500.com email adres met een naam naar keuze. Een mail gericht aan dat adres werd (en wordt) automatisch doorgestuurd naar je privé-emailadres. Die service paste in de tijd van toen.
We zijn nu heel wat jaartjes verder. We delen al lang geen nieuwe adressen meer uit. De meeste mensen gebruiken hun eigen emailadres, of bijvoorbeeld een Gmail adres. Veel mensen gebruiken het hondacx500.com adres niet meer. Van elke nieuwsbrief die ik een aantal keer per jaar verstuur, ontvang ik er letterlijk honderden retour afzender, vanwege een niet bestaand emailadres. We hebben als club daardoor slecht zicht op hoeveel actieve CX-liefhebbers er nu daadwerkelijk zijn. Reden dus om eens flink met de bezem door de emailadressen heen te gaan.

Onderzoek
Om erachter te komen of de hondacx500.com adressen nog steeds gebruikt worden, heb ik onlangs aan alle 1200 adressen een nieuwsbrief vestuurd om te vragen of mensen het hondacx500.com adres graag willen blijven gebruiken. Met het volgende resultaat:
De nieuwsbrief aan 300 (van de 1200) adressen is daadwerkelijk gelezen.
De nieuwsbrief aan de overige 900 adressen is niet gelezen (geen interesse; doorstuuradres bestaat niet meer; mail in de spamfolder terechtgekomen).
Er zijn 60 mensen die hebben bevestigd hun hondacx500.com adres te willen blijven gebruiken.

Behoud actieve adressen
Het bestuur heeft aangegeven de hondacx500.com adressen graag in stand te willen houden voor de mensen die hebben bevestigd het adres te willen blijven gebruiken. Dat zijn er 60 tot nu toe. Dus mensen, niet bang zijn, je raakt je adres niet kwijt als je dat niet wilt.
Echter van de mensen van wie we geen reactie hebben ontvangen, gaan we ervan uit dat ze het adres niet meer gebruiken.

Verwijderen niet-actieve adressen
Binnenkort wordt er een nieuwsbrief verstuurd naar de 1140 adressen met de mededeling dat hun hondacx500.com adres binnenkort komt te vervallen. Als men het adres toch wil behouden dan kan men dat alsnog laten weten via een mail aan mij (webmaster@hondacx500.nl), ovv het betreffende hondacx500.com adres. Die zal ik behouden. Daarna ga ik de resterende adressen daadwerkelijk verwijderen.
webmaster (JiMi)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het gebruik van de @hondacx500.com adressen

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven